Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
Zaraz powiecie że
skopiowałem wóz indiego ale w swoim pierwszym czarnym GTi tez miałem zderzak od MK2
, jedynie halogeny zólte są zaczerpnięte z jego projektu
Pozdrowieniakopia to nie jest dużo brakuje, tylko w sumie fogi + lakier coś zalatuje podobieństwem, tak jest to Twoja wizja auta, zresztą jak widać na foktach ( mam nadzieję że w realu tak samo ) prezentuje się zacnie. Jeszcze tylko zmiana tej fifki z tyłu na coś a'la oryginał, lub coś innego + przednie cleary, lepy twin cam i naprawdę konkret. Gratuluje pracy i uporu, zresztą jesteś kolejnym userem co naprawdę z przysłowiowej "padaki" zrobił coś.
-
auto było kupione za drobną kase , miałem go upalać podszykować to co trzeba było czyli hamulce i skrzynie. Wyszło ze zrobilem od podstaw połowe auta..
3 tygodnie pracy dzień w dzień i pomalowałem swifcik widać jest mi wierny i w wakacje zrobiłem 1000km w dwa dni beż zadnych awarii , no może poza wciśnietymi zamkami do środka i urwaną linką bagażnika ( za często po browary chodziłem )
Co do modów to nie wiem co konkretnie dłubac. Nie chce głębszej integracji w silnik.
Planowałem zrobić ładnie wydech , końcowy mam już WM sport - tak wiem cholernie głośny . Potrzebuje środkowego tłumika który to jakoś wyciszy i spróbuje powoli robić ten wydechPrzepustnica od SR20DE tez wjedzie na dniach , dawcy ma LPG i u niego była spora poprawa .
Dane było mi się przejechać 3 tygodnie temu czarnym swiftem Johnego82 z Warszawy , miał go troche zdłubanego ale zbierał się znacznie lepiej! marzy mi się coś takiego
albo po prostu całkowicie inny dzwiek z tłumika + deszcz spowodowały że inaczej odczuwałem ta prędkość.
-
http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-premium-suzuki-swift-1992-2004-i1719152095.html
ktoś miał tego typu dywaniki w swifcie? zdaje to egzamin? Czy macie jakieś lepsze pomysły , bo moje gumowe dywaniki dawno zostały wyrzucone
-
http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-premium-suzuki-swift-1992-2004-i1719152095.html
ktoś miał tego typu
dywaniki w swifcie? zdaje to egzamin? Czy macie jakieś lepsze pomysły , bo moje
gumowe dywaniki dawno zostały wyrzuconeMiałem dokładnie te (do tej pory w garażu leżą )i nieźle się spisywały
Zimą wystarczy pod nie włożyć gazetę do wyciągania wilgoci i nie ma problemu z parowaniem szyb. -
ok dzięki za opinię , w takim razie muszę je kupić
tutaj wiecej fotek z procesu przygotowywania auta pod malowanie
-
Fajne opaski zaciskowe do BLOSa
Silikonowe kolanka redukcyjne re5pect ??
Wolne obroty wpuściłeś między BLOSa a przepustnicę czy ta rurka gdzieś zupełnie gdzie indziej idzie ?? -
opaski na prawde masywne , musze coś z nimi zrobić. Nie każda da się odwrócić tak żeby nie było widać śrub.
Kolanka + redukcja firmy simota lub jak ktoś woli fmic.pl ( samco )
Wężyk od wolnych od silniczka woskowego widać że jest wpięty pomiędzy blosa a przepustnicę. Jeśli byłby miedzy filtrem a blosem auto nie chodziłoby na ssaniu z LPG a tak mam w każdej chwili stabilinie pracujący silnik.
W lato odpalam na gazie i przełączam na PB. W zime jedynie bede rozgrzewał go na benzynce
-
Wężyk od wolnych od
silniczka woskowego widać że jest wpięty pomiędzy blosa a przepustnicę. Jeśli byłby
miedzy filtrem a blosem auto nie chodziłoby na ssaniu z LPG a tak mam w każdej
chwili stabilinie pracujący silnik.Właśnie nie widać i dlatego pytam z zaciekawieniem
Z tego co widzę to na zdjęciu wyszło tak, że rurka gdzieś tam obok idzie (wpięta jes tod strony grodziówki??) tak jak i ta z BLOSa do reduktora (parownika) i stąd to pytanie
Swoją drogą po prostu nawierciłeś dziurę i wsadziłeś jakiś króciec bezpośrednio w silikon?? Ja dałem do tego kawałek aluminiowej rury jako łącznik i a niego wpuściłem wolne obroty.Teraz montuję BLOSa do Baleno brata i jeszcze inaczej to teraz chce zrobić
-
te łączniki są na tyle mocne że ledwo wywierciłem w nich otwór. kruciec został skręcony od środka śrubką z dużą podkładką + troche sylikonu i trzyma się dziarsko.
Wszystko jest w miarę pochowane dlatego wygląda jak wygląda;)
Działać też działa , teraz widzę że LPG mnie nie ogranicza tylko sam silnik. Musze coś w nim podłubać bo strasznie mnie korci.
-
Wężyk od wolnych od
silniczka woskowego widać że jest wpięty pomiędzy blosa a przepustnicę. Jeśli byłby
miedzy filtrem a blosem auto nie chodziłoby na ssaniu z LPG a tak mam w każdej
chwili stabilinie pracujący silnik.Już tak nie mądrkuj bo jeszcze niedawno nie dawałeś temu wiary że może stabilnie pracować na jałowych na zimno
Kolejna sprawa to mam nadzieję że te węże od odmy etc. są już uporządkowane a nie leżą jak na tych zdjęciach. Chodzi mi dokładnie o to żelastwo do którego podpięte jest podgrzewanie przepustnicy. Nie jest Ci ono obecnie potrzebne więc jeśli chcesz mieć podgrzewaną przepustnice, co ma swoje plusy i minusy, podłącz wężyki bezpośrednio pod nią.
I ostatnia już sprawa wszystkie króćce którymi przepływa obecnie mieszanka gazu i powietrza powinny mieć opaski, tak dla bezpieczeństwa chodzi o woskowca, selonoid IS etc. aż do kolektora.
-
w sobote zrobiłem sobie mała wycieczkę daleko w głąb Polski . Swifcior z przyczepką zrobił 600km za jednym razem i nie powiem - zdał egzamin mimo bojowych warunków.
kupiłem sobie kilka fajnych gratów które mi sie przydadza , było tego jakieś pól przyczepki i cały załadowany swift w środku
-
po silniku widać ktore auto zostaało wybebeszone kupiles i zlomowales odrazu na miejscu czy jakos inaczej sie dogadales ?
-
silnik już wstępnie sprzedany , w sobotę ruszam bo zielone mk3 GTi które pójdzie całe na częsci
mam pytanko. Jak kupiłem swojego białasa to miałem skrzynie od 1.3 8v , włożylem 1.0 i pólosie obie pasowały idealnie.
Teraz mam zamiar włożyć skrzynie od GTi i tu pytanie czy wszystko bedzie pasować? Bo przecież pólosie z litra czy 8v nie pasuja do gti a ja mam prawodpodobnie pólosie z GTi które niby wspólpracowaly z tymi dwiema skrzyniami.
dajcie znać
-
"rozkręcanie" nowego swifta gti
a tutaj kilka gratów wyjętych z niego
i teraz powtarzam moje wcześniejsze pytanie. Kupiłem swojego swifta gti z skrzynia od 8v ,po miesiąciu padła wiec włożylem skrzynie od 1.0 i pólosie pasowały bez wiekszych problemów.
Teraz mam zamiar włożyć oryginalna skrzynie od GTi i czy te pólosie beda pasować ktore już mam?
bo chyba każda skrzynia od swifta ma taki sam przegub od strony skrzyni ale GTi ma inny przegub od strony koła , zgadza się? Dlatego pólosie z 1.0 \1.3 8v nie pasuja pod gti?
-
-
dobra napisze inaczej,
wszystkie trzy skrzynie 1.0 1.3 8v , 1.3 16v maja takie same gniazda na półoś.
Gti ma inne piasty i tam póloski z np 1.0 nie pasuja. Ja mam piasty ori z GTi wiec chyba pólosie beda pasować ( wnioski po rozmowie z młodymboruchem )
-
Kolejne małe pytanie.
musze kupic wahacz przedni bo lekko sciaga w prawo ( kiedys ktoż udeżył w krawężnik bo łożysko w kole ma mega luz i wyje , do tego wydaje sie lekko cofnięte do tyłu )
wahacz za 75zł firmy deckerman czy prawie 2x droższy Yamato?
tylne drażki reakcyjne jakieś no name , są po 50zł - też muszę to zmienic.
-
Yamato , ew jak są to firma 555 też jest dobra
-
zamiast kupować radyjo czy lepsze fele, kup pożądne wahacze
-
wahacz za 75zł
firmy deckerman czy prawie 2x droższy Yamato?Ja jeżdżę na Denckermann-ie na prawym przodzie i jest ok, zrobiłem na nim co prawda ze 6 tys. km zaledwie