[moje auto] Subaru Justy mk2
-
Też nie mam stałego
dochodu ... ale daje radęi jeździsz tylko od święta
-
i jeździsz tylko od
świętanie moja wina, że mam transport na uczelnię pod nosem i z niej tak samo
Zresztą dzięki temu kasa idzie w auto
Co by nie mówić, też zalewam go jak zostanie ( a zostaje prawie zawsze ) -
moim zdaniem szkoda gazować taki samochodzik bo to nie byle jaki!!! ja nie będę gazował...jestem przeciwnikiem bomb w samochodzie pozdrawiam
-
A ja nie jestem przeciwnikiem, bynajmniej BLOSa dobrze wystrojony bije na łeb na szyję każdą sekwencję przekrój jest o około 7-8mm2 mniejszy niż przepustnicy więc na mocy wiele nie straci. Poprzednio miałem mieszalnikową w 8V i na 24l gazu robił 250km tak więc praktycznie jeździłem za darmo. Z tym że nie jeździło to za szybko ze względu na praktyczną wadę tego typu instalacji- mały przekrój zwężki.
Poza tym jeżdżąc na uczelnię robię po 70km dziennie co szybko by mnie puściło z torbami. Kolejna sprawa to fakt że za 50zł mam pełny zbiornik gazu i nie muszę się zastanawiać czy mogę spotkać się z dziewczyną czy może lepiej zatankować a przy gazie mam i jedno i drugie i nikt zazdrosny nie jest
Jeśli będę chciał pośmigać Kocierz albo Salmopol to wystarczy mi przełączyć na benzynę i można grzać Najważniejsze co by nie jeździć cały czas na gazie i raz czy dwa razy na tydz. trochę go przepalić na benie.
-
MKV lata na BLOSie i jakoś z silnikiem mu się nic nie dzieje, (przynajmniej na forum nie pisal ;])
Ważne żeby był dobrze wystrojony i można normalnie śmigać -
-
Niezły ten drugi silnik :totalszok: może napiszesz coś więcej o nim?
-
no no ciekawy silniczek ten drugi
ITB widze ze ma, lekkie koło pasowe i pewnie zamachowe
Ciekawi mnie ta kopułka palca, od czego ona ?
aha ten silnik czasem nie pochodzi z gtika tego kolegi co miał w swoim świstaku zielony jaskrawy lakier, poszerzane nadkola, klatke itd. i się roztrzaskał na jakims kajtku.
Tylko, że nicka nie pamiętam, chyba dbrobyr czy jakoś tak miał. -
aha ten silnik
czasem nie pochodzi z gtika tego kolegi co miał w swoim świstaku zielony jaskrawy
lakier, poszerzane nadkola, klatke itd. i się roztrzaskał na jakims kajtku.Chyba dobrze kojarzysz
-
Nie na kajtku, tylko na wyscigach gorskich
-
To chyba nie jest najważniejsze w tym temacie ....
-
no no ciekawy
silniczek ten drugi
ITB widze ze ma,
lekkie koło pasowe i pewnie zamachowe
Ciekawi mnie ta
kopułka palca, od czego ona ?
aha ten silnik
czasem nie pochodzi z gtika tego kolegi co miał w swoim świstaku zielony jaskrawy
lakier, poszerzane nadkola, klatke itd. i się roztrzaskał na jakims kajtku.
Tylko, że nicka nie
pamiętam, chyba dbrobyr czy jakoś tak miał.tak to jest ten silnik
pamietam te krzywo posmarkane rurki na wydechu
-
Za dużo też powiedzieć nie mogę ale macie rację, ten silnik jest właśnie z zielonego swifta jeżdżącego w górach. Z tym że tego auta już dawno nie ma a jest białe, szybsze z nieco mocniejszym motorem
Do kolegi fetormana- jeśli ten wydech jest posmarkany to ok, widać ktoś tutaj się o boskość podejrzewa że dla niego te spawy, czy dalej cały wydech, to drut (bo tak coś wnioskuję z szyderczego tonu wypowiedzi...). Oczywiście pan robi wszystko naj, może, nie wnikam bo nie widziałem.
-
Z tym że tego auta już dawno nie ma a jest białe, szybsze z
nieco mocniejszym motorempogadaj z Damianem,żeby nam zrobił update tematu
zdziwiłem się jak danbar tak szybko skumał,że to ten silnik,a tam w rogu klapa bagażnika sobie leży z zielonego i coś mam takie przeczucie,że gdzieś blisko też stoi nowa fura Damiana? (przynajmniej tak mi się wydaje )
-
Do kolegi
fetormana- jeśli ten wydech jest posmarkany to ok, widać ktoś tutaj się o boskość
podejrzewa że dla niego te spawy, czy dalej cały wydech, to drut (bo tak coś
wnioskuję z szyderczego tonu wypowiedzi...). Oczywiście pan robi wszystko naj, może,
nie wnikam bo nie widziałem.nie no spoko nic nie mam do Ciebie tylko poprzedni wlasiciel dosc mocno sie zirytowal ze nazwalem jego spawanie smarkaniem.
powodzenia w modach, aha ten silniczek to jakies 130+ mial z tego co pamietam?
-
powodzenia w
modach, aha ten silniczek to jakies 130+ mial z tego co pamietam?127 o ile nic się później nie zmieniło
-
Poprzedni właściciel, znaczy Damian? Jeśli tak to też bym się zirytował na jego miejscu. Chciałbym dla porównania zobaczyć te cudowne spawy Twojego autorstwa wtedy bym mógł ocenić czy masz podstawy tak twierdzić.
Poza tym to jest nadal Jego silnik a co się więcej na jego bazie rozwinie, zobaczymy.A tak abstrahując od tematu nie mojego silnika Dla tych którzy twierdzili że gaz jest feee do tego silnika to nie wiem, ale może mój jest inny bo nic mu się nie dzieje a na mocy nic nie stracił. Muszę go zalać do pełna żeby sprawdzić jak spalanie wygląda.
-
Dla tych którzy twierdzili że gaz jest feee do tego
silnika to nie wiem, ale może mój jest inny bo nic mu się nie dzieje a na mocy nic
nie stracił. Muszę go zalać do pełna żeby sprawdzić jak spalanie wygląda.szkoda że nie był na hamowni przed i po zabiegu ... tak to tylko wróżenie z fusów i efekt placebo ...
-
Mam Gtecha więc chociaż teoretycznie zmierzę i podam co pokazał ostatnio go ważyłem i waga podała mi 980kg. Możliwe to jest? Bo te wagi na szrotach mogą coś kręcić.
-
Mam Gtecha więc
chociaż teoretycznie zmierzę i podam co pokazałto też po ptokach ... jest to tylko odnośnik ... nic więcej ...
ostatnio go ważyłem i waga podała
mi 980kg. Możliwe to jest?za dużo ... aż takiej przepaści między wagą 1.3 8V, a 1.3 16V nie ma ... w końcu to tylko różnica czapki i paru elementów ... a sam swift powinien ważyć w stanie suchym 815 kg ...