[moje auto] Suzuki Swift GTi - Indii
-
No dobra, a hamownia? Inne
GTi hamowane 5 minut wczesniej mialy 7500 mniej wiecej, a u mnie 200 rpm wiecej.
To co mam chipa?!?Jak moze krecic sie wyzej jak wyzej nie ma nic w mapach.
wyobraz sobie tabliczke mnozenia 1-10x10 taka jak w podstawowce gdzie u nas w uproszczonym schemacie 75x100 to jest 7500rpm i teraz nagle u Ciebie jest 7700 to jakie wartosci maja byc w tablicy ktora skonczyla sie juz dawno temu?
dlatego jak sie konczy tablica ecu daje odciecie i koniec krecenia, a ze jest duza bezwladnosc bo silnik no jakby to ujac zapierdziela szybko to i na wskazniku widac ze dalej kreci.
ja tez na jedynce zakrece do 8k rpm i co z tego jak na dwojce limitter bedzie juz podskakiwal na 7,5k
pokaz jakis filmik z tym Twoim limiterem bo ciekawy jestem jak to wyglada
Jest jeszcze moja przed chwila wymyslona teoria , ze czujnik polozenia wala po splanowaniu glowicy jest przesuniety wzgledem zaplonu i dlatego podaje wyzsze wartosci na obrotomierzu niz rzeczywiste. Tak jakby wszystko bylo przesuniete ciut wyzej.
Ale to strasznie naciagana teoria sam sobie bym nie uwierzyl -
takze mi sie wydaje ze to bezwladnosc silnika, po obrobce glowki/dolocie/wydechu czyli usprawienie przeplywow, i podaniu wiekszej ilosci powietrza pozwala na wyzsze minimalnie zakrecenie silnika na postoju. w czasie jazdy normalnie mam rev limiter na 7,5k
-
Wałki Piper Cams Fast Road z regulowanymi kółkami:
Ecu Master II:
Tylne lampy USDM:
I to nie koniec - za niedługo kolejna relacja
-
No pikne postępy widzę
Ecu skąd masz ? Pytam bo też za jakiś czas będę musiał wstawić
Co do lampek, to oryginalnie w USDMie były takie dymione kierunki ?
Czy to jakoś chałupniczą robotą wykonane ? -
I to nie koniec - za niedługo
kolejna relacjanawet wiem od kogo
-
dzizas kto ci takie paskudne kolka zrobil?
oddawaj!!
-
nawet wiem od kogo
cicho tam nie plumkaj bo stawke podniose
-
Co do lampek, to oryginalnie
w USDMie były takie dymione kierunki ?
Czy to jakoś chałupniczą
robotą wykonane ?To są lampy z fury Hondafana
-
cicho tam nie plumkaj bo
stawke podniosesicho, obiecałeś
To są lampy z fury Hondafana
e no co Ty, z Fetor-owego
-
sicho, obiecałeś
e no co Ty, z Fetor-owegozamilknij zaczynam trening przed zlotem
PeeS. Indii budujesz furkę,której z każdym nowym modem coraz bardziej zazdroszczę Miło by było jakby takie cacko JDM by zagościło z nami na zlota
-
zamilknij zaczynam
trening przed zlotem
PeeS. Indii budujesz
furkę,której z każdym nowym modem coraz bardziej zazdroszczę Miło by było jakby takie
cacko JDM by zagościło z nami na zlotadla Ciebie poczekam ten miesiac dluzej
-
dla Ciebie poczekam ten
miesiac dluzejJak już się zaczynam godzić to zawsze się pojawia to światełko w tunelu i humory jak baba w ciąży
Nie chcesz przyjąć w rozliczeniu alu z oponami do Rav 4?
-
Jak już się zaczynam godzić
to zawsze się pojawia to światełko w tunelu i humory jak baba w ciąży
Nie chcesz przyjąć w
rozliczeniu alu z oponami do Rav 4?noo raczej nie zreszta za duzo mam tych kompletow i sie musze pozbyc
-
Nie spamować mi w temacie !
Moderator gdzieś jest ?
-
PeeS. Indii budujesz
furkę,której z każdym nowym modem coraz bardziej zazdroszczę Miło by było jakby takie
cacko JDM by zagościło z nami na zlotano właśnie Indii - where are you zapisuj się na zlotaja ...
dziadu
P.s: Dajmos, poczekaj jak ja swojego skończę
-
Nie spamować mi w temacie !
Moderator gdzieś jest ?
szatap
ja tu moge spamowac
-
P.s: Dajmos, poczekaj jak ja
swojego skończęKońca nie widać...
-
Końca nie widać...
i szybko nie będzie jak zwykle kwestia $$ i czasu ...
Ok koniec OT -
Aktualizacja, pierwsza zaległa, bo kierownica już jakiś czas siedzi w aucie. Jest to kierownica momo, skórzana, oferowana w salonach Suzuki jako wyposażenie dodatkowe. Kierownica posiada nakładkę na środek.
A z nowości:
- sprężyny H&R
- amortyzatory żółte Koni z regulacją twardości
- przednia górna rozpórka Ultra Racing
- tylna rozpórka górna OMP
-
Śledząc temat i oglądając fotki Twojego Swifta byłem pod wrażeniem, ale jak zobaczyłem je na własne oczy (chyba w tym roku nawet na miasteczku agh - od razu poznałem auto ) to powiem Ci, że to jeden z najfajniej zrobionych Swiftów jakie miałem okazje widzieć. Widać że dużo pracy Cię to kosztuje, ale efekty mówią same za siebie:) pozdrawiam i życzę powodzenia i wytrwałości w grzebaniu, dłubaniu, dopieszczaniu auta