Dziwny klekot silnika.
-
Mam tylko takie nieostre zdjęcie...widać tam ten otwór,a obok sanki silnika.
Oczko nie jest niczym zakryte...taka "dziura" w skrzyni -
To jest od spodu??
-
To jest od spodu??
Dokładnie
-
No oki czas zakupić część i tu mam pytanko bo jest aukcja:
http://allegro.pl/kolo-rozrzadu-male-tico-matiz-nowe-lodz-nowe-org-i2880955991.html
Pytanie: Czy w matizie i tico są faktycznie te same koła???
A może ktoś ma na sprzedaż???
-
Dobra poradziłem sobie bez waszej odpowiedzi. Koło zębate mam i klin zakupiony w sklepie technicznym, i tak jest to klin taki półokrągły i tu mam pytanko bo może ktoś kiedyś to demontował i montował. Pytanko brzmi, czy klin powinien ciasno siedzieć w rowka koła zębatego czy może koło zębate przy mocowaniu na wał powinno wchodzić już ciasno?
Pytam bo kupiłem klin który jest owszem spasowany z rowkiem koła zębatego biorąc pod uwagę szerokość ale jednak ciasno nie wchodzi. Rozmiar rowka to 5mm i klina również 5mm. -
Dobra poradziłem
sobie bez waszej odpowiedzi. Koło zębate mam i klin zakupiony w sklepie technicznym,
i tak jest to klin taki półokrągły i tu mam pytanko bo może ktoś kiedyś to
demontował i montował. Pytanko brzmi, czy klin powinien ciasno siedzieć w rowka koła
zębatego czy może koło zębate przy mocowaniu na wał powinno wchodzić już ciasno?
Pytam bo kupiłem
klin który jest owszem spasowany z rowkiem koła zębatego biorąc pod uwagę szerokość
ale jednak ciasno nie wchodzi. Rozmiar rowka to 5mm i klina również 5mm.Dobrze, że sobie poradziłeś, może się komuś przydadzą twoje doświadczenia w tej materii
Klin, z tego co pamiętam, nie wchodzi ciasno, jest tak jakby luźny (jakby był pokryty olejem), jednak nie jest to luz rzędu nawet 1mm, z oczywistych względów.
-
Dokładnie klin ma wchodzić swobodnie, ale bez większego luzu.
-
Czyli jest ok, klin jest spasowany luzu niema, nic będziemy jutro to składać, jeszcze mam problem z kołem pasowym bo też tam troszkę się wyrżnęło, nie wiem będę próbował napawać i coś wyrzeźbić.
-
Siemka.
No to pojawił się problem. Koło zębate jest, klin dokupiłem i jest ale koło zębate wchodzi z luzem, w zasadzie to nie wiem jak powinno wchodzić ale ja myślę że z oporem. Czy ktoś coś może wie??? -
Najważniejsze aby koło zębate podczas pracy nie przeskoczyło,ściska wszystko śruba koła pasowego.
Zawsze możesz skręcić bez obudowy:) co by mieć pewność,a jakbyś chciał odpalić to pewno w garażu jesteś,ale bez tej rurki od kolektora wydechowego idzie ogłuchnąć .
Bedze dobrze... -
No tez tak myślałem o tym kole pasowym że ono dociska ale jutro podjadę do sklepu sprawdzić czy dostanę większy klin to może go troszkę zjadę i się spasuje.