Stolik z silnika
-
Cześć, jakiś czas temu zastanawiałem się czy nie zrobić sobie stolika na bazie silnika. W necie jest sporo projektów np, V6, czy V8, V12 ale nikt nie zrobił na bazie Silnika od tico.
Więc wpadłem na taki pomysł, żeby kupić zdezelowany silnik od tico nawet ze złomu (nie musi być kompletny) i zrobić sobie taki stoliczek do pokoju.
Co wy myslicie na ten temat, piszcie swoje propozycje i opinie na ten temat.
P.S. oczywiście mam zamiar zrobić z:
-kadłub
-głowica
-rozrząd (bez obudowy, żeby było ładnie go widać)
-tłoków by nie było, bo i tak nie bedzie ich widać (głowica przykryje ;/)
-wał musi być, ponieważ koło zamachowe i koło pasowe od rozrządu.
-pokrywy zaworów by nie było, żeby były widoczne zawory, a to wszystko było by przykryte szklanym blatem ; D- tak myślałem nad jakąś przerwa delikatna miedzy kadłubem i głowica(dosłownie 2mm, żeby jakieś podświetlenia ledami zrobić w cylindrach : D)
-
zapokaż coś przykładowego
-
zapokaż coś
przykładowegoW Topgearze chyba mieli stolik z bloku V8 i tafli szkła
-
Przykład takiego stoliczka ; D
-
kossak!
-
Przykład takiego
stoliczka ; DTak trochę off; a te butelki to da się wyjąć czy tylko element dekoracji?
-
Nie wiem ten stolik nie ja wykonałem.mój zaczne jak zdobęde silnik od daewoo.
-
Tak trochę off; a
te butelki to da się wyjąć czy tylko element dekoracji?Cza chyba blat podnosić
-
Nie wiem ten stolik
nie ja wykonałem.mój zaczne jak zdobęde silnik od daewoo.No ale to musi byś silnik V6 lub V8, a nie R3 z Tico...
Ewentualnie V4 z Zaporożca
-
A w Zaporożcu to nie był "bokser" czasem?
-
A jakże Po to miał wloty po bokach
-
No ale to musi byś
silnik V6 lub V8, a nie R3 z Tico...
Ewentualnie V4 z
ZaporożcaWłaśnie R3 może być niestabilny
-
A jakże Po to
miał wloty po bokachV4 panowie był w ZAZ-ie
Maluch też miał wloty po bokach - jak każde auto chłodzone powietrzem z silnikiem z tyłu
-
Właśnie R3 może być
niestabilnyMusiałby dać blat szklany z dziurami, żeby go przyłapać śrubami do głowicy
-
Tak masz rację... pomyliłem się
-
JA mam zamiar zrobić blat szklany z przysawkami na trzpieniach gwintowanych, zebym mógł reglować poziom, te trzpienie będą 4 sztuki i na tyle długie żeby nimi przykręcić głowice do kadłuba odrazu : D
-
Musiałby dać blat
szklany z dziurami, żeby go przyłapać śrubami do głowicyAkurat bardziej mi chodziło o stosunek wysokości jednostki do powierzchni spoczywającej na podłodze. Chyba żeby jakąś płytę dać na dole
-
Ja tak myśłem, żeby wywalić miskę olejową i w jakiś sprytny sposób ukryć małe 4 kółeczka z regulacją, żeby można było takim stoliczkiem lekko manewrować i ustawić poziom aby się nie obalił : D
-
Ja tak myśłem, żeby
wywalić miskę olejową i w jakiś sprytny sposób ukryć małe 4 kółeczka z regulacją,
żeby można było takim stoliczkiem lekko manewrować i ustawić poziom aby się nie
obalił : DAle właśnie silnik od Tico wydaje mi się dość wysoki (jak każdy rzędowy z resztą) a wąski. Widziałeś go bez osprzętu?
Mam wrażenie, że silnik od Tico ma podobne proporcje co ten: http://allegro.pl/blok-silnika-seat-terra-vw-polo-1-3-diesel-i2799427970.html
Dlatego proponowałbym coś w ten deseń:
-
Natrafiłem przypadkiem na coś takiego KLIK Całkiem ciekawie coś takiego wygląda, tylko jak to się będzie prezentowało z silnikiem od Tico