Tico w gazie, gaśnie na luzie przy hamowaniu
-
Najlepiej zapytać gazownika.
-
Lovtec na allegro to pewnie 190-200 bo do gaźnika są droższe. U gaziarza policzą ci za montaż to pewnie ze 350 wezmą. Ja sam demontowałem swój i nie jest to jakaś wielka filozofia.Jedynie co to trzeba jechać i ustawić nowy.
-
Byłem 3 raz u tego gazownika dalej go próbował regulować ale caly czas jets to samo
Czyli bez wymiany reduktora się nie obejdzie, nie znam się na reduktorach w ogole więc zapytam jeszcze dla pewności, ten bedzie odpowiedni :
Ten będzie dobry http://allegro.pl/reduktor-parownik-lovato-ele-rge-92-oryginal-i2256966660.html ?Będą dodatkowo potrzebne jakieś nowe uszczeli ? Sam się chce za to zabrać a po wymianie jechać tylko na regulacje.
-
Byłem 3 raz u tego
gazownika dalej go próbował regulować ale caly czas jets to samo
Czyli bez wymiany
reduktora się nie obejdzie, nie znam się na reduktorach w ogole więc zapytam jeszcze
dla pewności, ten bedzie odpowiedni :
Ten będzie dobry
http://allegro.pl/reduktor-parownik-lovato-ele-rge-92-oryginal-i2256966660.html ?
Będą dodatkowo
potrzebne jakieś nowe uszczeli ? Sam się chce za to zabrać a po wymianie jechać
tylko na regulacje.Dorzuć do tego reduktora jeszcze dwie stówki i założą Ci taki sam w warsztacie + wyregulują instalkę i wymienią na nowy filtr gazu w prezencie.
Nie warto samemu się szarpać, a potem jeszcze dodatkowo płacić za regulację z pięć dyszek...
Samemu to może jedynie się opłacać regeneracja.
-
200 zł mówisze za taką usługę w warsztacie to wyjdzie prawie 400, zaoszczędzie jakies 150 zł jak sam go wymienie a pojade na regulacje i wymiane filtra gazu za ok 50 zł.
Nie jestem zbyt nadziany żeby aż tyle inwestować w tego tiktaka
-
200 zł mówisze za
taką usługę w warsztacie to wyjdzie prawie 400, zaoszczędzie jakies 150 zł jak sam
go wymienie a pojade na regulacje i wymiane filtra gazu za ok 50 zł.Czyli dołożysz jedynie stówkę, a zaoszczędzisz sobie brudzenia rąk, ewentualnego bluzgania pod maską.
Poza tym, mimo że troszkę znam się na autach, to jednak sam bym się nie podjął grzebania przy instalacji gazowej.
Tu nie ma miejsca na najdrobniejszy błąd - wszystko musi być szczelne i wolałbym powierzyć taką robotę mechanikowi.
Ale to tylko moje zdanie.Nie jestem zbyt
nadziany żeby aż tyle inwestować w tego tiktakaJa też nie śpię na pieniądzach, ale mimo wszystko dołożyłbym stówkę i miał spokojną głowę.
Ps. jeśli podejmiesz się tego sam, to napisz jak Ci poszło.
-
Pewnie spokojniete 400zł gaziarz weźmie za wymianę. Sam parownik na allegro to ponad 200zł bo to gaźnik i trzeba coś takiego http://allegro.pl/r8-wloski-reduktor-lovato-rgv090-gaznik-rg80-i2261732626.html
Nie wiem jak z podłączeniem jak się miało inny czy będzie pasował. Więc warto popatrzeć najpierw i może kupić taki jak był zamontowany. Ustawienie parownika to koszt 20zł i wiecej bym nie dał a filterek to sobie moge sam wymienić a nie płacić 50zł. -
Pewnie spokojniete
400zł gaziarz weźmie za wymianę. Sam parownik na allegro to ponad 200zł bo to gaźnik
i trzeba coś takiego
http://allegro.pl/r8-wloski-reduktor-lovato-rgv090-gaznik-rg80-i2261732626.html
Nie wiem jak z
podłączeniem jak się miało inny czy będzie pasował. Więc warto popatrzeć najpierw i
może kupić taki jak był zamontowany. Ustawienie parownika to koszt 20zł i wiecej bym
nie dał a filterek to sobie moge sam wymienić a nie płacić 50zł.Przede wszystkim kupując nowy reduktor powinno się też sprawdzić czy w podobnym miejscu ma on wejścia/wyjścia i czy ma regulowane kolanka, bo jak już w aucie jest jakiś typ reduktora to wszystkie rurki są pod jego budowę poprowadzone i może być problem z podłączeniem innego. Ponadto jak się podłącza nowy reduktor pasowałoby kupić nową "baryłkę" - miedzianą złączkę-podkładkę na metalowy przewód gazowy, żeby wszystko było szczelne
-
No nie wiem, czy to do końca wina reduktora. Ja na gazie przejechałem jakieś 185tyś, przy czym raz po 100tyś. regenerowałem reduktor bo miałem podobne objawy. Gasł na wolnych obrotach przy odhamowaniu (najczęściej). Wymiana niewiele pomogła a gazownik sobie nie dął rady. w końcu mój mechanik wyregulował mi gaźnik i ustawił obroty, a moje kłopoty się skończyły.
-
No nie wiem, czy to
do końca wina reduktora. Ja na gazie przejechałem jakieś 185tyś, przy czym raz po
100tyś. regenerowałem reduktor bo miałem podobne objawy. Gasł na wolnych obrotach
przy odhamowaniu (najczęściej). Wymiana niewiele pomogła a gazownik sobie nie dął
rady. w końcu mój mechanik wyregulował mi gaźnik i ustawił obroty, a moje kłopoty
się skończyły.Witamy
Co ma gaźnik do zasilania LPG?
Powiedziałbym że to wina złej regulacji instalacji,a dokładnie zbyt małe obroty na jałowym