Wymiana podłużnicy.
-
Witam. Mam problem z lewą podłużnicą, patrząc od przodu auta. Zardzewiała już do tego stopnia, że odleciał pas przedni, na którym zawieszony jest silnik. Znalazłem na Allegro podłużnice i tu pojawia się pytanie, na czym polega wymiana tego elementu.? Czy trzeba spawać, czy można ewentualnie nitować.?
http://allegro.pl/podluznica-prawa-tico-nowa-oryginal-katowice-i1824675639.html
-
Witam. Mam problem
z lewą podłużnicą, patrząc od przodu auta. Zardzewiała już do tego stopnia, że
odleciał pas przedni, na którym zawieszony jest silnik. Znalazłem na Allegro
podłużnice i tu pojawia się pytanie, na czym polega wymiana tego elementu.? Czy
trzeba spawać, czy można ewentualnie nitować.?
http://allegro.pl/podluznica-prawa-tico-nowa-oryginal-katowice-i1824675639.htmlJeśli już, to tylko spawać
-
Kurcze, myślałem, że sie jakoś obędzie bez tego.. Ale dostęp też jest tam trochę słabiutki..
-
Kurcze, myślałem,
że sie jakoś obędzie bez tego.. Ale dostęp też jest tam trochę słabiutki..Tylko spawać. Dostęp na pewno jest słabiutki - ale to część konstrukcyjna nadwozia i trzeba wszystko, co może przeszkodzić w procesie prawidłowego przyspawania wymontować z samochodu.
Jeżeli potrafisz dobrze spawać - zrobisz to sam, jeżeli tylko smarkać spawarką - pozwól zrobić to komuś, kto się takimi rzeczami zajmuje zawodowo
-
Nie no, jeżeli trzeba to spawać, to oddam to w ręce fachowcowi..
Prawdopodobnie te Tico miało kiedyś dzwonka, bo podłużnica nie rdzewieje chyba, ot tak sobie i to jeszcze w takim stopniu.. -
Prawdopodobnie te
Tico miało kiedyś dzwonka, bo podłużnica nie rdzewieje chyba, ot tak sobie i to
jeszcze w takim stopniu..Popatrz na moje podłużnice z tyłu.
Moje Tico nie miało nigdy dzwona w tyłek. -
Znalazłem na Allegro podłużnice i tu pojawia się pytanie, na czym polega wymiana tego elementu.? Czy trzeba spawać, czy można ewentualnie nitować.?
Jeżeli tylko znajdziesz dobrego blacharza, dla którego Tico nie będzie wielkim G, to powinien dać sobie spokojnie radę - oczywiście w grę wchodzi jedynie spawanie.