Wymiana belki tylnej, co tak naprawdę jeszcze potrzebne
-
Witam,
Muszę wymienić tylną belkę. Kupiłem ją z przeciętymi wahaczami.
Swoją mam kompletną tylko ... "piasty" rozwalone.Jeździłem po mechanikach i każdy chciałby wymienić co innego, jeden wahacze, drugi silentbloki, kolejny tylko śruby wahacza.
Odnośnie innych, jeden chciał wymienić drążek reakcyjny, drugi tylko śruby i zakrętki do tego drążka, trzeci nic.
Odnośnie hamulców wskazywali na szczęki, linki ... wszystko.Co kupić żeby było wymienione?
Myślałem, że to jest kwestia [w skrócie]:
- wykręcenia/wywiercenia wahaczy od starej belki,
- odkręcenia drążka reakcyjnego od tylnego zawieszenia, wykręcenie linek/przewodów hamulcowych
- odkręcenie amortyzatorów
- zamiana belki, przykręcenie do starego wahacza nowymi śrubami (bo tulejki mam dobre)
- wstawienie miedzianego przewodu hamulca na tył, przy okazji sprawdzenie tarcz hamulcowych,
- przykręcenie poprzecznego przewodu hamulcowego
Dzięki
Pozdrawiam
-
Po pierwsze po co kupować belkę z przeciętymi wahaczami? Nie lepiej z dobrymi by przełożyć sobie ją całą? A takto trzeba kombinować z cięciem śrub wahaczy i zakupem nowych. Robiąc sobie to samemu można wymienić te elementy co są zużyte. Mechanik, wiadomo żyje z montowania części więc będzie ich wymieniał jak najwięcej.