Hamulec w podłodze
-
petrov1990 Użytkownik archiwalnynapisał 23 lip 2011, 18:05 ostatnio edytowany przez petrov1990 11 sie 2016, 21:22
Raczej dał bym rade ustawić w takiej pozycji. Nie wiem czy dokładnie rozumiem te blokowanie kół. Chodzi mi o to, że po zahamowaniu wciskając pedał koła pisną dopiero po jakimś niewielkim czasie od czasu wciśnięcia pedału (taka zwłoka czasowa jest niedopuszczalna) . Wężyk jest założony w ten sposób, że strzałka na wężyku wskazuje na silnik, a druga strona czyli strona bez grotu wskazuje na serwo.
-
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2011, 09:52 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 21:22
Nie wiem czy dokładnie rozumiem te blokowanie kół.
Chodzi mi o to, że po zahamowaniu wciskając pedał koła pisną dopiero po jakimś >niewielkim czasie od czasu wciśnięcia pedału (taka zwłoka czasowa jest >niedopuszczalna) .Ja mam na myśli chwilowe zablokowanie kół w momencie zwolnienia pedału hamulca
(płyn zbyt wolno wraca do zbiornika p. hamulcowego).Dzieje się tak często gdy tłoki w pompie zasłaniają otwory powrotne płynu hamulcowego
i płyn zostaje w układzie nie powodując zwolnienia szczęk i klocków.Można wtedy spróbować cofnąć trochę tłoki pompy względem popychacza serwa(bo może za dużo zwiększyłeś długość popychacza).Warto jeszcze raz wyregulować położenie szczęk i po wstępnym dotarciu powtórzyć tą czynność oraz dokładnie odpowietrzyć układ. -
petrov1990 Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2011, 10:07 ostatnio edytowany przez petrov1990 11 sie 2016, 21:22
Dzieki Lars za rady. W poniedziałek będę dalej walczył i napisze co i jak.
-
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2011, 12:44 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 21:22
Dzieki Lars za
rady. W poniedziałek będę dalej walczył i napisze co i jak.Nie masz za co dziękować, bo nic ci nie pomogłem
Ja u siebie zmieniałem tarcze, szczęki i tylne przewody hamulcowe, ale nigdy nie miałem problemów z hamulcami a mam
już przekroczone 200kkm.Myślę że i Tobie też się uda uzyskać prawidłowe hamulce. -
miechomiechonapisał 24 lip 2011, 14:17 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:22
Możesz zapodać fotki swojej pompy? Może mógłbyś mi pomóc. Jakiś czas temu zakupiłem zestaw naprawczy pompy hamulcowej i nie wiem jak go wymienić. Na mojej pompie nie ma bocznych śrub i myślałem, że jest nierozbieralna. Kiedyś ktoś mi podpowiedział, że da się ją rozebrać po wcześniejszym demontażu z serwa
Jakichś strasznych problemów z hamulcami nie mam, ale czuję, że ich skuteczność spadła. Pompa w końcu nigdy nie była regenerowana.
-
petrov1990 Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2011, 15:22 ostatnio edytowany przez petrov1990 11 sie 2016, 21:22
Jeśli nie masz tych śrubek to znaczy, że masz taką samą pompe jak ja. Jak ją odkrecisz z serwa to pierwsze co jest w tej pompie widoczne to uszczelka. Po jej wyjęciu zobaczysz zabezpieczenie, które trzyma w kupie zestaw tłoków. Kiedy zdejmiesz zabezpieczenie wyjmujesz cały wkład, a właściwie sam sobie wyjdzie . Co do zestawu naprawczego, to jak on u Ciebie wygląda? Masz same uszczelki czy też całe bebechy wraz z tłokami i sprężynkami? W swojej pompie zmieniłem jedynie uszczelki.
-
miechomiechonapisał 24 lip 2011, 15:40 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:22
Jeśli nie masz tych
śrubek to znaczy, że masz taką samą pompe jak ja. Jak ją odkrecisz z serwa to
pierwsze co jest w tej pompie widoczne to uszczelka. Po jej wyjęciu zobaczysz
zabezpieczenie, które trzyma w kupie zestaw tłoków. Kiedy zdejmiesz zabezpieczenie
wyjmujesz cały wkład, a właściwie sam sobie wyjdzie . Co do zestawu naprawczego,
to jak on u Ciebie wygląda? Masz same uszczelki czy też całe bebechy wraz z tłokami
i sprężynkami? W swojej pompie zmieniłem jedynie uszczelki.Z treści postu zrozumiałem, że odpowiedź jest skierowana do mnie
Kupiłem zestaw naprawczy pomy hamulcowej, czyli zespół tłoków i uszczelek. Dzięki za podpowiedzi, w wolnym czasie się za to zabiorę. Daj znać, jak już się z wszystkim uporasz - chodzi mi o efekty, tj. czy widać znaczącą różnicę po regeneracji pompy?
-
macq Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2011, 17:09 ostatnio edytowany przez macq 11 sie 2016, 21:22
Wymiana wężyka serwa z zaworkiem nie ma wpływu na prawidłowe hamowanie
Wierz lub nie, ale jak mi poleciał zaworek (przepuszczał w obie strony), to hamulce łapały niżej To tak w ramach ciekawostki
-
petrov1990 Użytkownik archiwalnynapisał 26 lip 2011, 15:15 ostatnio edytowany przez petrov1990 11 sie 2016, 21:22
Ustawiłem popychacz wychodzący z serwa w odpowiedniej odległości jednak nic to nie pomogło ani pogorszyło. Czy ktoś ma jeszcze jakieś rady? Jak można sprawdzić czy pompa nie przepuszcza płynu między sekcjami?
-
zipeknapisał 29 lip 2011, 20:22 ostatnio edytowany przez zipek 11 sie 2016, 21:22
Jak można sprawdzić czy pompa nie
przepuszcza płynu między sekcjami?rendgen
-
petrov1990 Użytkownik archiwalnynapisał 3 sie 2011, 11:43 ostatnio edytowany przez petrov1990 11 sie 2016, 21:22
Widze ,że nic nie wyjdzie z tymi hamulcami . Dzisiaj jeszcze raz zabralem sie za szczeki i ustawiłem je w odpowiedniej pozycji i ciagle dupa. Jak możecie to dajcie jeszcze jakieś rady bo mi nic do głowy nie przychodzi.
-
przedborzak Użytkownik archiwalnynapisał 3 sie 2011, 14:52 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 sie 2016, 21:22
U mnie było tak, że po remonciku hamulcy z tyłu nagle stał się pedał miękki.Nie pomagało odpowietrzanie i nawet załatwiłem sobie by zamontować używaną pompę hamulcową. Co się okazało wymieniając cylinderek tylni i przewody założyłem je odwrotnie niż jak były wcześniej. Po zmianie kolejności ich w cylinderku hamulec chodzi jak dawniej. dziwna sprawa bo podobno nie robi to różnicy ich kolejność...
22/24