Alarm a uruchomienie samochodu
-
W tej instalacji są trzy bezpieczniki.Dwa 15 i 30 wewnątrz i jeden 10 przy biegunie minusowym.Gdy ten usunołem przestał działać centralny zamek.Może popełniłem błąd odłączając wiązki przewodów od imobilajzera.
-
W tej instalacji są
trzy bezpieczniki.Dwa 15 i 30 wewnątrz i jeden 10 przy biegunie minusowym.Gdy ten
usunołem przestał działać centralny zamek.Może popełniłem błąd odłączając wiązki
przewodów od imobilajzera.Rozłączając immo odcinasz zapewne zasilanie "po stacyjce". Musisz znaleźć schemat tego alarmu/immo i połączyć z powrotem na stałe zabezpieczane obwody.
-
Powyjmowałem bezpieczniki z zasilania immo.Nie działa alarm ,centralny zamek .Wszystko inne działa.Przy próbie uruchomienia silnika gasną kontrolki ,rozrusznik jęknie i fiasko.W takiiej sytuacji albo padł akumulator lub rozrusznik.To immo ostatnio wycinało mi takie numery że po wyłączeniu alarmu i wejściu do wewnątrz po pół minucie blokował drzwi.
-
To immo ostatnio
wycinało mi takie numery że po wyłączeniu alarmu i wejściu do wewnątrz po pół
minucie blokował drzwi.Heniu, ale czy Ty przypadkiem nie mylisz pewnych pojęć? Wg mnie immobiliser nie ma żadnego wpływu na blokowanie drzwi... To domena centralnego zamka; wpływ na zablokowanie drzwi może mieć też alarm, jeśli jest sprzęgnięty z centralnym zamkiem...
Immobiliser (wg mojego rozeznania) blokuje wyłącznie możliwość uruchomienia silnika - a to może już być realizowane na różne sposoby (odcięcie zapłonu, dopływu paliwa, prądu do rozrusznika i in.). -
Leo.Powyjmowałem bezpieczniki od zasilania imobilajzera.Alarm przestał działać .Problem blokowania drzwi zniknął.Centralny zamek działą.Co do tego alarmu to zasięgnołem informacji na www.elektroda.Elektronicy twierdzą iż na skutek tzw.prądów błądzących alarm ponownie się uzbraja .Ten immo.był zakładany 8 lat temu przez poprzedniego własciciela.Mało tego miał sensor dotyku ,który mnie wkurzał więc go odinstalowłem.
-
Znam poziom Elektrody i wiem, że to żadna wyrocznia
Jak nei wierzysz to poczytaj, co się nazywa prądem błądzącym: WikiMasz centralny zamek z funkcją blokady zapłonu i funkcją automatycznego zamykania drzwi (pewnie ustawiana zworką). Ot i cała tajemnica.
Podaj dokładne oznaczenia wszystkich Twoich urządzeń zabezpieczających. -
Oznaczenie:AR7-1z firmy ALTIM
-
Jak utniesz te dwa czarne przewody wychodzące z alarmu i połączysz je na krótko to ominiesz blokadę zapłonu powodowaną przez alarm.
http://www.altimplus.pl/shop/miniaturki/194.jpg
http://www.altimplus.pl/shop/zdjecia/194/ar7str1.jpg
http://www.altimplus.pl/shop/zdjecia/194/ar7st2.jpg
http://www.altimplus.pl/shop/zdjecia/194/montar7.jpg -
Dzięki za informacje.Twoja propozycja jest dobra więc z niej skorzystam.Tylko ciągle nie daje mi spokoju ten objaw blokowania drzwi przy wyłączonym alarmie.Ostatnio żona musiała siedzieć w samochodzie bez możliwości opuszczenia go.Gdy kluczyk jest w stacyjce problem nie istnieje,jak go się wyjmie to po około pół minucie zaczyna migać dioda i blokują się drzwi.
-
Dzięki za
informacje.Twoja propozycja jest dobra więc z niej skorzystam.Tylko ciągle nie daje
mi spokoju ten objaw blokowania drzwi przy wyłączonym alarmie.Ostatnio żona musiała
siedzieć w samochodzie bez możliwości opuszczenia go.Gdy kluczyk jest w stacyjce
problem nie istnieje,jak go się wyjmie to po około pół minucie zaczyna migać dioda i
blokują się drzwi.Znaczy, że masz problem z alarmem (centralka)
Sam ostatnio miałem tak przez parę miesięcy, że w promieniu ok 100-150m od bloku w którym mieszkam, alarm się sam uzbrajał i rozbrajał (a przez co c.z. otwierał i zamykał auto)-w innych miejscówkach mogłem stać i wszystko ok. Z braku czasu ograniczyłem się do zdejmowania klemy z aku przy parkowaniu pod blokiem. Na szczęście od 2-4tyg się uspokoiło i znowu wszystko wróciło do normyA taki sposób odpalania alarmu miałem kiedyś w maluchu - wyciągamy kluczyk (5-10sek) i alarm uzbrojony (a c.z. szaleje bo jest podpięty do centralki alarmu
-
Na dzień dzisiejszy po wyłączeniu go mam na razie spokój.Kiedyś w dużym fiacie miałem ukryty wyłącznik i żaden złodziej mi go nie podprowadzł.Elektronika bywa czasami zawodna.Jedynie co można zrobić sprawdzić go bez samochodu .Z strony producenta pobrałem instrukcję do niego .Gorzej jak coś wysiadło w centralce.Schematu żaden producent nie użyczy.