Rozrusznik - słabo kręci
-
Podpiąłem tico kablami do drugiego auta, dalej kręci tak samo - pół obrotu - przerwa 1-2sek. - i potem od razu zapala . Tak jakby w samym rozruszniku coś go blokowało.
-
Ja też zastanawiałbym się czy to nie jest akumulator. Miałem podobny problem, po prostu akumulator był już stary i nie chciał przyjmować prądu, pomimo ładowania.
-
Podpiąłem tico
kablami do drugiego auta, dalej kręci tak samo - pół obrotu - przerwa 1-2sek. - i
potem od razu zapala . Tak jakby w samym rozruszniku coś go blokowało.Do testow najlepiej podmien aku na inny, bo ten twoj moze byc wadliwy
-
Trzeba wziąć miernik i sprawdzić obciążenie aku przy rozruchu i porównać z drugim:),ponowić pomiar,jak na twoim będzie jeszcze mnie od pierwszego wyniku aku nie radzi sobie w stresie:)
Ale nadal sprawdził bym kata:)Jak pamiętam ale nie jestem pewny,to przy obciążeniu jak spadnie poniżej 10.8V rozrusznik nie przekręci(ale nie jestem pewien na 100%)
-
Sugerujecie że to może aku, ale ja podpiąłem tico kablami do drugiego auta, no i odpaliłem go na kablach, problem był nadal - czy to nie świadczy o tym że to jednak nie aku??
-
Zależy jakie miałeś kable rozruchowe, bo jeżeli takie z marketu za 15 zł z przekrojem 1mm kwadratowy to sobie możesz takim kabelkami lampki choinkowe zasilić:D
A tak na poważnie to przełóż same akumulatory bądź załatw sobie porządne kabelki o sporym przekroju (miedzi, nie izolacji). -
a najlepiej to zrób tyk.
Swój miej wpięty w tico a inny podepnij równolegle do niego,jak możesz to podeślij mi ten dźwięk na email z profila, tylko proszę aby nagranie nie było z garażu:)Ja ci na 12 letnik zielony oryg. aku odpalę rozrusznik który trzyma max z 2 dni,a jak go nie odpalę to go wyciągnę i bez obciążenia musi pokręcić:)
P.s.Nie trzymać tylko rozrusznika w rękach bo ma zrywa niezłego nawet spod buta potrafi się zerwać:)
-
Swój miej wpięty w tico a inny podepnij równolegle do niego.
ale nie zapomnij o solidnych kablach rozruchowych, bo bez nich nic Ci to nie da. -
dwa pręty z elektrody powinny wystarczyć:)
jak będzie za cienki to się upali,a grubość kabli dopasowuje się w zależności od maksymalnej przenikalności cieplnej w zależności od zastosowanego napięcia w zwarciu który ma min i max napisane w swojej charakterystyce.
Jakość podatności stopu ma wpływ na grubość a nie że im grubszy tym lepszy:)elo;]
-
Nie na tym rzecz polega żeby pisać definicje książkową, bo o ile ja to zrozumiem to już inni nie koniecznie... Żeby odpalić auto na kable to ten przekrój przewodu nie może mieć 1mm kwadratowy bo to jest tak jak byś rurą o średnicy 1 cala chciał zasilić cały blok mieszkalny w wodę.
-
Kable faktycznie mam "z supermarketu" cienkie , czy zrobiłem dobrze dając minus z kabla nie do minusa w aku tica tylko do masy tzn. blachy tica pod maska? Ile powinno byc wody w aku, czy wystarczy że te cele są zalane, czy ma być aż pod korki??
-
kowolo ja tak na free stylu poleciałem,żadna def z ks.Po prostu wyszło mądrzej niż zakładałem
A co do kolegi to podłącz je równolegle,ja osobiście lubię lać trochę niżej niż korek,potem wygrzewano na prostowniku.
A min w aku to jest tyle że płyty i wszystko to co nie jest obudową musi być zalane. -
czy zrobiłem dobrze dając minus z kabla nie do
minusa w aku tica tylko do masy tzn. blachy tica pod maska?Zalecenia są takie, żeby minusa kabla nie łączyć z minusem akumulatora. Teoria mówi, że przy zaiskrzeniu opary elektrolitu mogą spowodować wybuch akumulatora. W praktyce nie słyszałem o takim przypadku. Zamiast do blach lepiej podłączyć minus do korpusu silnika.