Crash Test Tico
-
A stłuczka z CC
przy 30 km/h wyszła nader dobrze. Felga z oponą, błotnik, reflektor i migacz
kierunkowskazów----Wiem ze to nie ta klasa co mój poprzedni Transporter T3 (zderzaki
miałem hartowane), gdzie cofając kładły się słupki odgradzajace parking od chodnikaMimo, że Tico ma cieniutkie blachy, brak poduszek i.t.d. to widziałem wiele wypadków, w których auto to było bardzo mocno rozbite ale sama przestrzeń pasażerka była w nienaruszonym stanie
A to przecież jest najważniejsze podczas kolizji, bo nie liczy się jak mocno zostanie auto rozbite tylko czy ludzie w nim jadący wyjdą z niego bez większego uszczerbku na zdrowiu -
Prędkości zderzenia
się nie sumują! Taki crash test jest porównywalny ze zderzeniem ze ścianą z
prędkością 50 km/h. Mniej więcej porównywalny, bo ściana się nie odkształca i nie
przesuwa itp. - ale i tak jest to bliższe porównanie, niż to z dodawaniem prędkości.zderzenie czołowe 2 takich samych samochodów jeżeli każdy z nich jedzie 50 km/h będzie miało taki sam skutek jak uderzenie takiego samochodu w ścianę przy 50 km/h lub uderzenie samochodu jadącego 100 km/h w drugi stojący nieruchomo. Inna sprawa, że w przed wypadkiem kierowca prawie zawsze ma ułamek sekundy na wciśnięcie hamulca i zredukowanie predkosci o 10 może 20 km/h a to już sporo zmniejsza sile uderzenia.
-
jadącego 100 km/h w drugi stojący nieruchomo.
Prędkości nie można dodawać. Możesz podnieść do kwadratu, dodać i wyciągnąć pierwiastek. I wychodzi nie 100km/h tylko 71km/h.
-
Dobrze moze i masz rację.
Jeśli ktoś nie boi jeżdzić tico to co można by powiedzieć o tym. Ja to bym na pace bał się siedzieć -
Nie popadajmy w skrajności bo za chwilę będziemy bać się wyjść z domu.
-
Nie od dzisiaj wiadomo, że Tikuś jest robiony z tego samego materiału co puszki po Red-Bullu bo jak by nie było, Crash test podobny i kopa daje niemiłosiernie
-
Nie od dzisiaj wiadomo, że Tikuś jest robiony z tego samego materiału co puszki po Red-Bullu bo jak by nie było, Crash test podobny i kopa daje niemiłosiernie
Chcesz powiedzieć ze tico jest zrobione z aluminium??
Slavo88 nie mam zamiaru kogoś straszyć. Ale dla porównania wstawiłem crash test dużo większego auta i "bezpieczniejszego" od tico
-
Chcesz powiedzieć
ze tico jest zrobione z aluminium??
Slavo88 nie
mam zamiaru kogoś straszyć. Ale dla porównania wstawiłem crash test dużo większego
auta i "bezpieczniejszego" od ticoT3 to jednak dość stara konstrukcja.
A proponuję zobaczyć Forda F150: http://www.youtube.com/watch?v=ig735D8Nfhk
2:30 -
A proponuję
zobaczyć Forda F150: http://www.youtube.com/watch?v=ig735D8Nfhk
2:30Obejrzalem caly filmik i ten ruski na koncu to w ogole kamikadze-car
-
T3 to jednak dość
stara konstrukcja.A to nie jest czasem jego chińska podróbka?
-
To ja polecam zobaczyć testy seja i saxo, oraz punciaka, byłem wstępnie zainteresowany kupnem jednego z tych autek ale jak zobaczyłem to spasowałem
-
A to nie jest
czasem jego chińska podróbka?http://www.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw
"China never made any T3 copy"
-
http://www.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw
"China never made
any T3 copy"Nie rozumiem nic z tego...
-
Nie rozumiem nic z
tego...No to napisy PL:
-Spodziewany test VW T3
-(Chiny nigdy nie skopiowały VW T3)
-cóż, dość przerażający
-ale na co patrzymy?
-zwróć uwagę na brak manekinów i szachownic do odmierzania
-to NIE JEST crashtest T3
-to jest test możliwości nowej placówki do crashtestów
-T3 jest dociążony
-teraz spójrzmy na kilka prawdziwych testów
-nie mówię, żę T3 jest najbezpieczniejsze, bo nie jest. Ja tylko umieszczam film w kontekście. -
Cytat:
zwróć uwagę na brak manekinów i szachownic do odmierzania, to jest test możliwości nowej placówki do crashtestów
Tego nie kumałem
-
Cytat:
zwróć uwagę
na brak manekinów i szachownic do odmierzania, to jest test możliwości nowej
placówki do crashtestówTego nie kumałem
No to nie "niczego"
-
A wracając do tematu, to znalazłem jeszcze ciekawą stronkę nt. Tico po wypadku --> KLIK
-
A wracając do
tematu, to znalazłem jeszcze ciekawą stronkę nt. Tico po wypadku --> KLIKNo, i wbrew różnym opiniom, na 1 i 2 fotce wcale nie jest tak źle
Jak widać, kabina pasażerska jest praktycznie nie tknięta.
Brakuje tylko fotki od środka, ciekawe jak wygląda miejsce na nogi -
A wracając do
tematu, to znalazłem jeszcze ciekawą stronkę nt. Tico po wypadku --> KLIKCześć, autor tej stronki ma sporo racji. Ja mieszkam blisko autostrady A-4, akurat przy drodze z autostrady do szpitala.Widzę często te niemieckie(niby takie bezpieczne ) auta tak rozbite, że trudno ustalić markę.O kierowcach
już nie mówię.
Dlatego jestem zdania że najbezpieczniejsze auto to takie , które jest wyposażone....w mądrego kierowcę ! -
Cześć, autor tej
stronki ma sporo racji. Ja mieszkam blisko autostrady A-4, akurat przy drodze z
autostrady do szpitala.Widzę często te niemieckie(niby takie bezpieczne ) auta tak
rozbite, że trudno ustalić markę.O kierowcach
już nie mówię.Zgadzam się również
Dlatego jestem
zdania że najbezpieczniejsze auto to takie , które jest wyposażone....w mądrego
kierowcę !I tu również zgadzam się.
Dodam że o poważniejszych wypadkach z DU Tico mało się słyszy.