Wielki problem - zerwany gwint śruby mocującej pompkę paliwa
-
Problem rozwiązany.
Kupiłem gwintownik M10 i nagwintowałem ten otwór, a w pompie go tylko rozwierciłem.
Wiem jedno, że jeśli tylko zacznie ona mieć jakieś niedomagania kupuję uniwersalną
elektryczną i zakładam na miejsce mechanicznej tylko samą zaślepkę.Na Twoim miejscu bardzo ostrożnie powinieneś przykręcać pompę, bo ścianka tego rozwierconego otworu jest już dość cienka.No i w śrubie M10 sześciokąt łba ma rozmiar na klucz 17mm. Czy nie przeszkadza to w jej zakręceniu, bo tam jest mało miejsca ?
-
Wiem jedno, że jeśli tylko zacznie ona mieć jakieś niedomagania kupuję uniwersalną
elektryczną i zakładam na miejsce mechanicznej tylko samą zaślepkę.Ja mam założoną pompę elektryczną przeponową.Teraz często sprzedają pompy elektryczne impulsowe, do których jest potrzebny specjalny impulsator (dość drogi)co znacznie podraża koszt całego urządzenia.
-
Na Twoim miejscu
bardzo ostrożnie powinieneś przykręcać pompę, bo tego rozwierconego otworu
jest już dość cienka.No i w M10 sześciokąt łba ma rozmiar na klucz 17mm. Czy
nie przeszkadza to w jej zakręceniu, bo tam jest mało miejsca ?Jest mało miejsca to prawda, musiałem lekko kombinować. Dałem dłuższą i podłożyłem nakrętkę i podkładkę sprężynową.
Czy taka pompa jest impulsowa ?? http://.allegro.pl/item1074240981_pompa_paliwa_do_gaznika_zewnetrzna_qap_nowa.html
Przykręcałem na prawdę ostrożnie uwierzcie ;], miałem przed oczami tylko wizję ponownego zerwania tego krótkiego gwintu .
-
Link nie bangla
-
Link nie bangla
-
Czy taka pompa jest
impulsowa ??Na podstawie wyglądu zewnętrznego trudno powiedzieć, w opisie oferty nic na ten temat nie jest napisane.Może ta osoba co już kiedyś kupowała taką pompę odezwie sie i da jakieś informacje na ten temat.W razie czego to możesz zadzwonić do sprzedawcy i się dopytać o szczegóły.
-
Już pytałem sprzedawcę drogą mailową. Okazało się że jest to pompa, która działa bez impulsatora. Sprzedający zapewnia że pompa działa bez impulsatora, wystarczy podłączyć minus pod - plusik z + i będzie banglać. Jak tylko będzie zastrzyk gotówki, to kupuję i pompa mechaniczna idzie na złom.
-
Ale otwór po pompie mechanicznej zaślepić musisz jakąś płytką, którą też trzeba przykręcić...
-
Wiem o tym i zaślepie ją blaszką z uszczelką. Gwint jest przecież teraz w porządku, tylko pompa jest krzywa ( wada fabryczna ) i lekko się poci cały czas pod spodem. Taka jakość dzisiejszych zamienników.
-
Już pytałem
sprzedawcę drogą mailową. Okazało się że jest to pompa, która działa bez
impulsatora. Sprzedający zapewnia że pompa działa bez impulsatora, wystarczy
podłączyć minus pod - plusik z + i będzie banglać. Jak tylko będzie zastrzyk
gotówki, to kupuję i pompa mechaniczna idzie na złom.Jak dobra to nie warto wyrzucaź na złom. Zawsze jakaś rezerwa powinna być, a taką pompę to w razie czego nawet w trasie można podmienić :)Napisz jak dokonasz wymiany.
-
Jak dobra to nie
wyrzucaź na złom. Zawsze jakaś rezerwa powinna być, a taką pompę to w razie
czego nawet w można podmienić :)Napisz jak dokonasz wymiany.
No tak woziłem u siebie w bagażniku może z pół roku pompkę oryginalną od Tico i chciałem ją na próbę założyć i okazało się że membrana pękła chyba z powodu nieużywania tej pompy i strasznie benzyną waliła. Oczywiście z tą zrobię tak samo, pójdzie do kartonika a karton do bagażnika i będzie zapas . -
No tak woziłem u
siebie w bagażniku może z pół roku pompkę oryginalną od Tico i chciałem ją na próbę
założyć i okazało się że membrana pękła chyba z powodu nieużywania tej pompy i
strasznie benzyną waliła. Oczywiście z tą zrobię tak samo, pójdzie do kartonika a
karton do bagażnika i będzie zapas .Masz racje że jak pompa leży długo na sucho na zapasie, to istnieje możliwość wysychania membran i potem ich pękania. Ja zawsze przed odstawieniem pompy zalewam ją Pb a na końcówki dolotowo-wylotowe zakładam osłonki z odpowietrzników, tak że pompa jest cały czas wilgotna.Tylko jak Twoja pompa ma krzywą podstawę, to czy jest sens trzymać ja w rezerwie. Ale to już sam zdecydujesz.Oby tylko sprawdziła się ta elektryczna.