Duze spalanie, wysokie obroty
-
Ze sprzęgłem wszystko w porządku i z linka od gazu, więc niestety to nie to.
-
Proponuję zacząć od sprawdzenia ustawień silnika :
- ustawić luzy zaworowe
- ustawienie zapłonu
-regulacja składu mieszanki
Dopiero po prawidłowych ustawieniach będzie można poszukać innych przyczyn.
-
Cytat:
Proponuję zacząć od sprawdzenia ustawień silnika :
- ustawić luzy zaworowe
- ustawienie zapłonu
-regulacja składu mieszanki
Dopiero po prawidłowych ustawieniach będzie można poszukać innych przyczyn.
Kurcze jakos ostatnio nie mialem czasu zeby to zrobic...
Ale zauwazylem, ze przepustnica caly czas jest do polowy otwarta, przy cieplym i zimnym silniku. A powinna byc chyba na cieplym silniku otwarta calkowicie. Chodzi mi o ta przepustnice pod filtrem powietrza.
Pozdrawiam
-
Ale zauwazylem, ze
przepustnica caly czas jest do polowy otwarta, przy cieplym i zimnym silniku. A
powinna byc chyba na cieplym silniku otwarta calkowicie. Chodzi mi o ta przepustnice
pod filtrem powietrza.
PozdrawiamWygląda na to, że albo masz źle wyregulowany mechanizm urządzenia rozruchowego, albo uszkodzony termoelement i silnik pracuje cały czas na ssaniu. Warto byłoby się temy przyjrzeć.
Jak powinny być ustawione zębatki i krzywki w mechaniźmie ssania, było wielokrotnie opisywane i poparte odpowiednimi zdjęciami. Poszperaj w archiwum, a znajdziesz interesujące cię opisy. -
przepustnica caly czas jest do polowy otwarta, przy cieplym i zimnym silniku. A
powinna byc chyba na cieplym silniku otwarta calkowicie. Chodzi mi o ta przepustnice
pod filtrem powietrza.Masz rację,jest jakiś błąd,nie wiem jednak co robiłeś przy gaźniku(na czym polegała robiona przez Ciebie regulacja.
-
Masz rację,jest
jakiś błąd,nie wiem jednak co robiłeś przy gaźniku(na czym polegała robiona przez
Ciebie regulacja.Tykałem się tylko śrubek od regulacji ssania i biegu jałowego i na słuch robiłem to
-
Tykałem się tylko
śrubek od regulacji ssania i biegu jałowego i na słuch robiłem toRegulacje "na słuch ",lub "na oko" mijają się z celem. Najgorsze jest jednak to, że w ten sposób rozregulowałeś gaźnik i bez lampy stroboskopowej oraz analizatora spalin (w warsztacie)poprawnej regulacji nie wykonasz.
Czy sprawdzałeś położenie przepustnicy na zimnym i rozgrzanym silniku? Czy porusza się ona bez zacięć w całym swoim zakresie. -
Regulacje "na słuch
",lub "na oko" mijają się z celem. Najgorsze jest jednak to, że w ten sposób
rozregulowałeś gaźnik i bez lampy stroboskopowej oraz analizatora spalin (w
warsztacie)poprawnej regulacji nie wykonasz.
Czy sprawdzałeś
położenie przepustnicy na zimnym i rozgrzanym silniku? Czy porusza się ona bez
zacięć w całym swoim zakresie.Od razu po odpaleniu jest do połowy otwarta i się nie zmienia, a porusza się właśnie dobrze...
-
Od razu po
odpaleniu jest do połowy otwarta i się nie zmienia, a porusza się właśnie dobrze...Warto sprawdzić czy działa termoelement woskowy.Jeżeli możesz to podłącz do prądu jakąś suszarkę do włosów i podgrzewaj kapsułę termoelementu woskowego, obserwując jednocześnie, czy porusza się to plastikowe kółko zębate, współpracujące z metalową zębatką.Jeżeli tak,to powinno zmieniać się też położenie przepustnicy.
Jednak niepokoi mnie sprawa położenia przepustnicy (otwarcie do połowy rano,przy zimnym silniku).Przepustnica powinna być zamknięta do oporu. -
Warto sprawdzić czy
działa termoelement woskowy.Jeżeli możesz to podłącz do prądu jakąś suszarkę do
włosów i podgrzewaj kapsułę termoelementu woskowego, obserwując jednocześnie, czy
porusza się to plastikowe kółko zębate, współpracujące z metalową zębatką.Jeżeli
tak,to powinno zmieniać się też położenie przepustnicy.
Jednak niepokoi
mnie sprawa położenia przepustnicy (otwarcie do połowy rano,przy zimnym
silniku).Przepustnica powinna być zamknięta do oporu.Ogrzewałem suszarką na początku otworzyła się do połowy a po kilku minutach o dziwo cała otworzyła sie :|
-
Ogrzewałem suszarką
na początku otworzyła się do połowy a po kilku minutach o dziwo cała otworzyła sie
:|Jaki masz stan płynu chłodniczego?
Nie masz czasem zapowietrzonego układu chłodzenia? -
Jaki masz stan
płynu chłodniczego?
Nie masz czasem
zapowietrzonego układu chłodzenia?Wydaje mi się, że wszystko ok, bo chłodnica włącza się czasami.
-
Wydaje mi się, że
wszystko ok, bo chłodnica włącza się czasami.chyba wentylator a nie chłodnica
-
chyba wentylator a
nie chłodnicaoj tak
-
Wydaje mi się, że
wszystko ok, bo chłodnica włącza się czasami.Chodzi mi o stan płynu chłodniczego
Jego poziom -
Chodzi mi o stan
płynu chłodniczego
Jego poziomtak z 2cm pod FULL
-
Ogrzewałem suszarką a zimnym silniku zamknięcie było całkowite ?
na początku otworzyła się do połowy a po kilku minutach o dziwo cała otworzyła sie
:|Czy na początku próby przepustnica była całkowicie zamknięta ?
Czyli jak wynika z tej próby termoelement powinien być sprawny.Moim zdaniem powinieneś sprawdzić teraz napięcie sprężyny powrotnej, oraz możliwość swobodnego poruszania się przepustnicy na własnej osi (po chwilowym odłączeniu zębatki i kółka zębatego)po rozłączeniu przepustnica powinna poruszać się bez żadnych oporów i zacięć jednak z uwzględnieniem oporu sprężyny powrotnej.Przepustnicę można naciskać wtedy delikatnie palcem(do pełnego położenia wyłączenia ssania, natomiast powinna wracać sama do pozycji pełnego włączenia ssania pod wpływem sprężyny powrotnej).Po uzyskaniu pełnego, swobodnego ruchu przepustnicy można przystąpić do jej regulacji.
-
Czy na początku
próby przepustnica była całkowicie zamknięta ?Tak była całkowicie zamknięta.
Po uzyskaniu pełnego, swobodnego ruchu przepustnicy można przystąpić do jej regulacji.
Tzn jak mam ja wyregulować?
-
To dobrze.
Jak masz
zainstalowanego Skype'a to Ci powiem jak,
no bo chyba nie
mieszkasz we Wrocławiu
Bo w Twoim profilu
nic na ten temat nie piszeszNo niestety, z Lublina To napisz mi na PW login, to się jutro odezwę
-
No niestety, z Lublina
Nie mógłbyś tej informacji od razu w profilu zamieścić? To ułatwiłoby komunikację.
PS. A za to "niestety" to Ci się bęcki należą...
Aż tak bardzo Ci miasto nie pasi?