Tani Tuning Silnika w Tico
-
co do pcv napisze Ci wieczorem po pracy bo miałem takową przeróbkę
-
A co da zaślepienie zaworu PCV ?
-
A co da zaślepienie zaworu
PCV ?A więc u mnie wyglądało to tak - wywalony gumowy trójnik,
zaślepiony otwór od filtra powietrza i zaślepiony zawór pcv w miejscu gdzie łączył się z trójnikiem,
z obudowy zaworów puszczasz wężyk swobodnie w dół najlepiej jak najdłuższy - u mnie śmierdziało w kabinie
(wężyk od kuchenki gazowej taki pomarańczowy był u mnie - ważne by był odporny na temperature).Zaślepienie zaworu powoduje że wszelkie gazy z skrzyni korbowej nie mieszają się z powietrzem - mamy lepszą mieszankę.
Niektórzy zakładają jakieś filterki ale nie wiem co to daje,
no i najważniejsze - policja może mieć zastrzeżenia w czasie kontroliNa bródnie jest koleś który planuje głowice także możesz troszke mu podnieść sprężanie
EGR i PCV są po lewej stronie od gaźnika także z czymś mylisz, zaślepić też można puszkę rezonansową powietrza dodatkowego jeśli nie masz katalizatora - co to da to nie wiem
-
dziękuję Ci bardzo za info a mógłbyś mi na rysunku poniżej oznaczyć który wężyk jest od czego?
http://img98.imageshack.us/img98/9671/dsc00026ao.jpg -
dziękuję Ci bardzo za info a
mógłbyś mi na rysunku poniżej oznaczyć który wężyk jest od czego?
http://img98.imageshack.us/img98/9671/dsc00026ao.jpgA no to już wogóle jest inny zaworek niź te które wymieniłeś,
sam od dłuższego czasu poszukuję odpowiedzi jak zrobić przeróbkę tego zaworka,
trzeba szukać userów dawnego ttt bo narazie sam sprawy nie rozwiązałem choć nadal nat tym pracuję ;)zrobiło się ciepło i będe eksperymentowałps. z tego zaworka wychodzą u Ciebie 2 przewody gumowe - w większości tikaczy jest tylko jeden ten drugi wężyk idzie u Ciebie do pochłaniacza par paliwa,
jutro sprawdzę jak to wygląda u mnie -
A no to już wogóle jest inny
zaworek niź te które wymieniłeś,
sam od dłuższego czasu
poszukuję odpowiedzi jak zrobić przeróbkę tego zaworka,
trzeba szukać userów dawnego
ttt bo narazie sam sprawy nie rozwiązałem choć nadal nat tym pracuję ;)zrobiło się ciepło i
będe eksperymentował
ps. z tego zaworka wychodzą u
Ciebie 2 przewody gumowe - w większości tikaczy jest tylko jeden ten drugi wężyk idzie u
Ciebie do pochłaniacza par paliwa,
jutro sprawdzę jak to wygląda
u mniewyślałem ze to pomarańczowe to egr a to z prawej to pcv. To w takim razie gdzie jest ten pcv?
-
wyślałem ze to pomarańczowe
to egr a to z prawej to pcv. To w takim razie gdzie jest ten pcv?Archiwum prawdę Ci powie
-
Archiwum prawdę Ci powie
Jak przegladac archiwum jesli mozna wiedziec? Stare forum to byla kopalnia wiedzy, ale co z tego skoro nie mozna skorzytac z wyszukiwarki zeby szybko znalesc intresujacy nas temas.
-
Link do zaworu Pcv, post kolegi Larsa wszystko wyjaśnia -> KLIK
Trudne nieprawdaż
-
Witam.
Ja osobiście w życiu bym nie zaślepiał zaworu PCV tzn. skrzyni korbowej bo może to doprowadzić do rozszczelnień silnika. Można jedynie odłączyć trójnik od obudowy filtra powietrza a samą obudowę filtra powietrza zaślepić wtedy to może mieć jakiś sens tylko że opary oleju i spaliny wydostawać się będą tym trójnikiem i w kabinie będzie śmierdziało. -
Witam.
Ja osobiście w życiu bym nie
zaślepiał zaworu PCV tzn. skrzyni korbowej bo może to doprowadzić do rozszczelnień silnika.jak zaślepisz pcv to nic się nie stanie, rozszczelnienie silnika mogłoby nastąpić gdybyś zaślepił otwór wychodzący z z pokrywy zaworów a o tym nie pisałem