Auto gaśnie bez przyczyny.POMOCY
-
Co do kabelków polecam Sentech. Nie są drogie ale działają dobrze od roku na lpg.Cena ze 35zł więc śmieszna i nie ma sensu kupować jakiś badziewnych sylikonowych w sklepie.
-
Panowie ja sie poddaje kupiłem nowe kable sylikonowe cena 39zł i jak jechałem do pracy to było ok. Jak zrobiło sie ciemno poszłem odpaliłem auto a tu na nowych kablach dyskoteka:( i do domu wracałem na raty zgasło 3 razy a raz to tragednia juz po lawete chciałem dzwonic ale odpalił, pod domem zaparkowałem sam zgasł i juz nie odpalił wiec czasłem dzwiami i do domu. juz nie wiem co robić
-
Panowie ja sie poddaje
kupiłem nowe kable sylikonowe cena 39zł i jak jechałem do pracy to było ok. Jak zrobiło sie
ciemno poszłem odpaliłem auto a tu na nowych kablach dyskoteka:( i do domu wracałem na raty
zgasło 3 razy a raz to tragednia juz po lawete chciałem dzwonic ale odpalił, pod domem
zaparkowałem sam zgasł i juz nie odpalił wiec czasłem dzwiami i do domu. juz nie wiem co robićTeż kiedyś kupiłem tanie kable i zaraz po kupnie poszedłem założyć je do auta.Okazało się że nówki ze sklepu są gorsze niż te stare (miały przebicia)
Założyłem stare,pojeździłem i poszukałem innych.Wydałem w tamtym czasie z 80zł i jestem zadowolony.
Warto było bo już 4 rok jeżdżę na moich kablach.Chociaż i tak mają już lekkie przebicia,ale służą nadal -
poszukałem innych.Wydałem w tamtym czasie z 80zł i jestem zadowolony.
Warto było bo już 4 rok
jeżdżę na moich kablach.Chociaż i tak mają już lekkie przebicia,ale służą nadalTo kolega miał farta, a moze moja cewka coś nawala bo delikatnie rdza sie pojawia ale kable i tak swiecą
-
To kolega miał farta, a moze
moja cewka coś nawala bo delikatnie rdza sie pojawia ale kable i tak swiecąMoże masz rację że z cewką jest coś nie tak
Skoro jest rdza to musiała tam być i wilgoć,woda. -
Może spróbuj wziąć stare kable i owiń je taśmą izolacyjną, a później sprawdź czy nie ma przebić. (Mój brat tak kiedyś robił)
Sam miałem kiedyś podobne problemy jak ty. Według katalogu nie ma uszczelki pod kopułką, przynajmniej tak twierdził sprzedawca. Ja ściągnąłem kopułkę wysuszyłem ją suszarką, a później złożyłem wszystko stosując jako uszczelkę silikon wysokotemperaturowy (czerwony). Od tego czasu jeżdżę ponad rok i nic mi się nie dzieje.
-
Może masz rację że z cewką
jest coś nie takTyle ze autko jak postoi troche pali odrazu gozej jak jest ciepły i sam zgaśnie to juz nie za bardzo i wszystko zaczeło sie kilka dni temu jak zrobiło sie cieplej
-
Tyle ze autko jak postoi
troche pali odrazu gozej jak jest ciepły i sam zgaśnie to juz nie za bardzo i wszystko zaczeło
sie kilka dni temu jak zrobiło sie cieplejA jak wystygnie to pali dobrze znów?
To co napisałeś wyżej to wskazuje na moduł zapłonowy.
Było już o tym na forumEDit:
MODUŁ
Jeśli to wina modułu to raczej tylko wymiana.
Trzeba uważać żeby nie kupić "chińszczyzny"
Tylko czy to na pewno to? -
Tak zimny zapala odrazu, czyli reg. czy wymiana??
-
EDit:
MODUŁ
Jeśli to wina modułu to
raczej tylko wymiana.
Trzeba uważać żeby nie kupić
"chińszczyzny"
Tylko czy to na pewno to?Dzieki za namiar poczytałem troche o tym i jutro zrobie test oczywiscie z nowymi kablami, pojezdze po osieblu i jak juz padnie i niebedzie chciał odpalić sprawdze iskre ale na wszystkich swiecach czy wystarczy jedna??
-
A wiec w krakowie w kilku
większych sklepach wywalali oczy na uszczelkę do kopułki.Uszczelka która uszczelnia kopułkę jest częścią składową pokrywy p. kurzowej
tylko nie wiem czy ją dostaniesz w sklepie . Nr katalogowy tej części(pokrywy p.kurzowej)
to 33326A78B00-000. Jeżeli jednak nie będziesz mógł dostać oryginału to polecam
zakup uszczelki typu oring o średnicy 72 mm i grubości 2 mm (72 x 2)i nałożenie jej
na pokrywę p.kurzową i dopiero delikatnie założyć kopułkę.Przy przykręcaniu kopułki
uważaj aby ten oring nie uległ przekręceniu(podwinięciu).Myślę że takie uszczelnienie
zda egzamin. -
Dzieki za namiar poczytałem
troche o tym i jutro zrobie test oczywiscie z nowymi kablami, pojezdze po osieblu i jak juz
padnie i niebedzie chciał odpalić sprawdze iskre ale na wszystkich swiecach czy wystarczy
jedna??Hmm...
Pamiętam chyba przypadek kolegi chris-a O TUTAJ PISAŁ który przy zepsutym module miał iskrę.Więc ta metoda do końca nie pozwala ocenić czy to moduł.Może u Ciebie dopiero są początki uszkodzenia modułu,a iskra i tak pewnie będzie -
Panowie ja sie poddaje
kupiłem nowe kable sylikonowe cena 39zł i jak jechałem do pracy to było ok. Jak zrobiło sie
ciemno poszłem odpaliłem auto a tu na nowych kablach dyskoteka:(Jak masz paragon, to bierz te kable i oddaj do sklepu - niech Ci kasę za nie zwrócą
-
Jak masz paragon, to bierz te
kable i oddaj do sklepu - niech Ci kasę za nie zwrócąTak paragony zawsze mam i kable napewno oddam
-
Beru,ale to wyższa półka
cenowaDo mesia kosztowały mnie 180zł, w sklepie ponad 200zł...
Jednak mimo wszystko bardzo dobre...
-
U mnie było przebicie na kablach idących do cewki. Zobacz czy Ci nie przebija w okolicy obudowy filtra powietrza. Objawy bardzo zbliżone do moich.
-
Jak zrobiło sie ciemno poszłem odpaliłem auto a tu na nowych kablach dyskoteka:(
Iskrzenie i świecenie przewodów widoczne w ciemności niekoniecznie musi być oznaką "przebicia"
kabla.Często jest to oznaka silnej jonizacji powietrza wokół kabla. -
moja cewka coś nawala bo delikatnie rdza sie pojawia ale kable i tak swiecą
Jeżeli na kablach dyskoteka, to cewka pracuje dobrze i podaje WN. Za trzydzieści parę złociszy, to możesz kupić tylko jakieś barachło. Wydaj stówkę i więcej i będą efekty.
Czy przyszło Ci do głowy oczyszczenie gniazd WN na cewce i kopułce oraz styków w kopułce? -
Do mesia kosztowały mnie
180zł, w sklepie ponad 200zł...
Jednak mimo wszystko bardzo
dobre...Do Tico jak ostatnio pytałem to około 100zł
Allecoś -
Jeżeli na kablach dyskoteka,
to cewka pracuje dobrze i podaje WN. Za trzydzieści parę złociszy, to możesz kupić tylko
jakieś barachło. Wydaj stówkę i więcej i będą efekty.
Czy przyszło Ci do głowy
oczyszczenie gniazd WN na cewce i kopułce oraz styków w kopułce?kopułka kolego szanowny jest nowa a co do kabli to oddali mi kase i w poniedziałek pojade i nie bede żydził na np te BERU