Dziura w gazie tico
-
Wymień filtr paliwa.Sprawdż wydajność pompy paliwa,ustawienie zapłonu.Zainteresował bym się też uszcelką pod gażnikiem.
-
Pompa paliwa była wymieniana, filtr paliwa niestety nie. Gdzie on w ogóle jest ?
Uszczelki pod gaźnikiem nie sprawdzałem. -
Pompa paliwa była wymieniana, filtr paliwa niestety nie. Gdzie on w ogóle jest ?
Uszczelki pod gaźnikiem nie sprawdzałem.Filtr paliwa masz koło baku,niedaleko tylnego koła lewego.
-
miałem podobną sytuację do twojej, wymieniłem pompę paliwa, świecę, filtry - i dziura się zmniejszyła, dodatkowo u siebie przeczyściłem zawór EGR(miałem sporo nagaru) i problem znikł.
spróbuj, może i u ciebie pomoże -
EGR czyściłem. Był zapchany ale nie aż tak bardzo.
Świece były wymieniane jak go zakupiłem, podobnie przewody. Palec oraz kopułka są w porządku.
Może to być jednak ten filtr powietrza. -
Może to być jednak ten filtr powietrza.
Może,ale nie musi. Falujące objawy silnika, mogą być spowodowane nie tylko elementami wokół silnika, ale trzeba także pomyśleć o gaźniku i jego elementach sterujących.
1. Rada sprawdzić elementy wokół gaźnika ( np. linka gazu, pomka paliwa, odma po lewej stronie obok filtra powietrza, czy jakaś rurka nie gubi podciśnienia)
2. Rada jeśli winny jest filtr to go wyrzucić na czas sprawdzenia.
3. Rada podjechać do gaźnikowca ( w ostateczności ). -
Jak mi się uda zdobyć aparat to nagram filmik jak silnik pracuje.
Czy przyczyną dziury w gazie może być zawór PCV ? Wymieniałem go kilka miesięcy temu bodajże w czerwcu. Silnik na niskich obrotach i tak się trząsł po wymianie, lecz zdecydowanie mniej.
Filtr powietrza zmieniany kilka tysięcy temu razem z olejem.
Co do odmy, także była czyszczona łącznie z EGR.
Może faktycznie któraś rurka gubi podciśnienie.Ciekawy jest fakt, że występuje to tylko przy delikatnym przygazowaniu. Gdy wcisnę pedał zdecydowanie głębiej, dziury po prostu nie ma, albo jest tak mała że jej nie zauważam.
-
Do tego potrzebna będzie Tobie druga osoba w środku autka, wymontuj wtedy zaworek PVC - tak się na nazywa nie mylić PCV ( czegoś takiego nie ma, jak już to PCW ) - i sprawdź jak się zachowuje silnik wtedy. Ja nadal obstawiam elementy sterujące gaźnikiem lub sam gaźnik coś jest nie tak.
-
Witam jestem ciekawy jak zakończyła się Twoja usterka bo mam coś podobnego i może być to cenna rada dla mnie i innych zlosnikiowców:)
-
ja mam taką dolegliwość po ostatniej wizycie u mech. z tego co widziałem krecił tym od mieszanki i teraz miedzy 2-3tys mam "dziure" w gazie
-
ja mam taką dolegliwość po
ostatniej wizycie u mech. z tego co widziałem krecił tym od mieszanki i teraz miedzy 2-3tys
mam "dziure" w gaziePewnie zbyt uboga mieszanka
-
Pewnie zbyt uboga mieszanka
zapewne- bo krecąc tym mówił ze troche za bogatą ma mieszankę i teraz zrobił juz całkiem do du.....
-
Właśnie! Może ja też mam za ubogą mieszankę, bo mam takie objawy jak już silnik się rozgrzeje. Gdy chodzi na ssaniu to nie ma objawu " turbodziury ".
-
Ciąg dalszy rozważań nt. "dziury w gazie": KLIK.