Witam,
Ja cały spód zabezpieczyłem Tectylem BodySafe. Zdejmowałem plastiki w nadkolach, etc. Wyszło mi go 3,5 puszki (ja użyłem spray'a). Płaciłem po 25,00 PLN sztuka w Inter-cars.
Witam,
Ja cały spód zabezpieczyłem Tectylem BodySafe. Zdejmowałem plastiki w nadkolach, etc. Wyszło mi go 3,5 puszki (ja użyłem spray'a). Płaciłem po 25,00 PLN sztuka w Inter-cars.
a jak??
Są specjalne proszki do polerowania szyb. Miałem to samo, pojechałem do "zaufanego szklazra" i mi wypolerował.
Testowałem na LPG i jedne i drugie. Wnioski ...... tylko NGK - samochód lepiej się zbierał, nie szarpał. Iskry wymieniałem po 10kkm, a NGK po 20kkm.
Witam
Mam pytanie, czy ktoś może kupował siłowniki tylnej klapy w JCAuto? Kosztują po 65 PLN za sztukę, więc nie sa drogie (wiem, że można pokombonować innymi).
Miałem ten sam problem ze Swiftem z '02. Wyciągnąłem na siłę wtyczkę, która mi się rozpadła w efekce. Nastepnie kupiłem za 3 PLN nową wtyczkę (bodajże od Poloneza, czy Cinquecento) i przypocowałem. To się jak widac zdarza.
http://www.allegro.pl/item119924722_klocki_hamulcowe_suzuki_swift_97_.html
pytam poniewaz chce je kupic i czy ktos juz je mial
i czy cos moze o nich powiedziec
Wielkie GÓWNO przez duże G. Piszczą, nie mają ogranicznika zużycia. NIE KUPUJ.
Witam,
Temat rzeka, wałkowany parę razy na tym forum. Chcę jednak, z szanowną społecznością, podzielić się pewnymi uwagami. Nie tak dawno pisałem o mych problemach (które nota bene nie ustały) z autkiem. Po krótce przypomnę, że SS nie ma chęcie jeździć na noPB, za to ekstra jeździ na LPG; nie ma siły jak jest zimny (jakby się zalewał), etc. ......... Oddałem więc go do GADIMEXU (ci co wiedzą to wiedzą, ci co nie to nie) - najlepszy autoryzowany serwis Suzuki w Warszawie. Panowie po całym dniu sprawdzanie nie stwierdzili żadnych błędów, problemów, auto jest w stanie na 5, ale ma problemy (może paliwo powiedzieli).
Terozki wiem, że nic i tak komputer nie wykaże, bo mam gaz i jakiś tam układ co kasuje błędy zaraz jak się pokażą.
Postanowiłem więc coś pokombinować, po przeczytaniu wielu postów na necie z podobnymi problemami - padło na sondę lambda ........ i teraz mam pytanie: czy jak się auto rozgrzeje (Suzuki Swift 1.0 z 2002 - sonda 4-kablowa), to powinna być widoczna zmiana parametrów pracy silnika po odłączeniu sondy?????????? Bo jeśli tak, to mam chyba padniętą sondkę - u mnie nie było żadnej, ale to żadnej różnicy. Suza pomykała tak samo "kulawo" na noPb z sondą i bez niej.
Czy ktoś juz może wymieniał 4-przewodową sondę lambda w swoim boliodzie?
no i hamulce chyab by trzeba wymienic
no właśnie trzeba czy nie?
Witam,
Tak sobie pomyślałem, że jak Polacy ciągna całe samochody z Niemiec, to ja może bym ściągnął cały silnik. Mam MK5 z silniczkiem 1.0 i się zastanawiam co by pasowało, a co nie do silnika 1.3.
Myślę że kable są takie same, jak ze skrzynią biegów, wydechem, etc?
Pozdrawiam
................
Dziś doszło jeszcze trzymanie wysokich obrotów. Mianowicie jak sie rozgrzeje, to nie ważne czy sie toczę na luzie 5km/h, czy 100km/h, obroty na LPG mam 2000 obr/min. Na noPB w takim samym przypadku obroty skaczą od 1500 do 2000. Pierw sa 1500 i zaraz podchodzą na 2000 i szybko spadaja na 1500. Co to może być???