Cytat:
U mnie też się zapiekł prawy tłoczek tak że po rozebraniu nie mogłem go wybić ale na szczęście na środku tłoczka jest śruba więc wykręcając ją włożyłem przez otwór wybijak i udało się go wybić po wstępnych oględzinach tłoczek wyglądał jak na wyżej pokazanych zdjęciach, delikatnie wyciągnąłem uszczelki wyczyściłem dokładnie wszystko ze rdzy używając płynu hamulcowego na połysk i złożyłem ponownie bez zakupu nowych uszczelek i tłoczka. odpowietrzyłem i wszystko działa jak na leży nic nie cieknie zajęło mi to jedno popołudnie na oba przednie koła. Obyło się bez zestawów naprawczych. Jeżdżę już tak ze 3 miechy i wsio jest oki. Więc nie zawsze trzeba od razu kupować zestawy naprawcze lub nowe części pozdrawiam
U mnie uszczelkę przeciwkurzowa musiałem wymienić, była juz popękana więc w rachubę wchodziła tylko wymiana obu uszczelek.
Zmieniony mój sposób na włożenie uszczelki do korpusu, zamiast drucików użyłem opaski , bo drut może uciąć uszczelkę.
pokazane na foto, może się przyda niejednemu ticomaniakowi.
Zakładałem oryginał 16zł, a podruby były po 8zł. Tym sposobem jest dużo łatwiej,
niż tym z drutem. Założone przy współpracy z kolegą mickey11, test hamulców OK.