Na forum Skodovka jest ciekawy wątek ze zdjęciami rozebranej skrzyni biegów. Ja miałem robić remont ale udało się kupić drugą skrzynię więc raczej będzie wymiana jak stara się rozleci. U mnie jest zużyty synchronizator 2 biegu.
co do parwonika hm rozebralem go membrana ok parwonik ma 2 lata. w srodku czysto wiec co mozna w nim regenerowac ?? skoro w srodku wyglada na nowke sztuke?.
Ja wymieniałem rozrusznik na parkingu pod blokiem, nawet nie podnosiłem auta więc nie jest tak źle. Do tego było to w zimie, rozłożyłem tylko matę żeby nie leżeć na ziemi.
jedź do sklepu. będziesz miał od ręki a i w razie niedomagań będziesz mógł je od razu oddać.
Ja w favo miałem kable SENTECH ale nie byłem z nich zadowolony. Niby do LPG ale co 3 miechy mi
siadały. Polecam oryginalne TESLA - przeszło rok i wszystko grało
Ja mam od 3 lat kable SENTECH i nic wie nie dzieje z nimi silnik równo chodzi jedynie spalanie mogło by być mniejsze ale to już nie wina kabli.
witam juz wczesniej gdzie opisywalem problem z odlapalaniem favo a gazie. ja w swojej lgp zalozylem jakies 4 lata temu (miala przejechane 76tys km) obecnie ma 178tys km i wszystkie te km przejechane sa na gazie.po zainstalowaniu lpg na benzyce smigala jak szalona a na gazie gasla szarpala itp itd. okazalo sie ze nalezy wymienic przewody kopolke palec i swiece ( te osatnie polecam BOSCH SUPER PLUS 6 wspaniale daja rade bite 2 lata jazdy. owe czesci nalezy wg serwisu lpg wymieniac co sezon. druga przczyna gasniecia auta w zimie przy zimnym silniku jest niski poziom plynu chlodnicego. ja mialem ponizej minimum i po wypaleniu benzyny silnik gasl. uzupelnilem plyn i teaz jak po calej nocy mrozu id odpalac o przekrece na benzynie pochodzi z minute przelaczam na 0 wypalanie benzyny i jak zaczyna gasnac wlaczam gaz i znow trzymam pedal gazu okolo 30sek po czym puszczam pedal i obroty silnika same ida na 2tys. po chwili jak sie nagrzeje silnik wylacza sie sanie i jest gicior.