Dzięki.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy do frytki były silniki na
wtrysk?
Ostatnie wersje mialy jednopunktowy wtrysk. Ale w takim wypadku nie wystarczy wymiana samego gaznika, bo sa potrzebne rozne czujniki, komputer sterujacy itp. Te wersje mialy rowniez katalizator i sonde lambda. Podobno inny byl tez aparat zaplonowy.
W moim modelu byl montowany oryginalnie gaznik sterowany elektronicznie - ecotronic ktory ma oznaczenie 2EE. Jest to wersja z ktora jest najwiecej problemu wiec poprzedni wlasciciel zamontowal gaznik Pierburg 2E. Jak juz pisalem wczesniej jesli nie znajdziesz 2E3 to mozesz go zalozyc zamiast oryginalnego bo jest prawie identyczny.
Sa rozne modele gaznikow Pierburg 2E z roznymi modulami ssania automatycznego. Jeden jest taki sam jak w Skodzie a drugi inny, ale podpina sie go tak samo, nie wiem czy sie czyms roznia w dzialaniu. Ten ze zdjecia na aukcji ktore podalem wczesniej wyglada identycznie jak ten co mam u siebie w aucie.
Gazniki z serii Pierburg 2E i 2E3 byly montowane w roznych autach, wiec nie tylko ze Skody mozna je wyciagnac