chris2233 - rysunki z książki dotyczące regulacji są niby OK, ale... jakoś niezupełnie. W Tico nie uzyskamy żadnego widocznego 2-3mm luzu- linka jest zawsze naprężona, popuszczając ją uzyskamy jedynie obniżenie pedału. Z kolei sprawdzając sprzęgło według tych danych kontrolnych otrzymuje się wysokość pedału sprzęgła na poziomie pedału hamulca, przynajmniej tak było u mnie. Oczywiście zakładam, że dysponujemy oryginalną linką o identycznej długości. Zarówno ustawienie fabryczne po wyjechaniu z fabryki, jak i po wymianie linki było u mnie właśnie takie. Rozbieżności rzędu kilku milimetrów są tutaj pomijalne ze względu na "pływający pedał" sprzegła, który nie ma własnego oporu. W innych autach, które mają stały odbój pedału potrzebna jest precyzyjna regulacja i tam ustawia się wymagany luz jałowy pedału aby sprzęgło nie ślizgało się przy zwolnionym pedale. W Tico nie ma takiego zagrożenia, natomiast gdy pedał będzie zbyt nisko jest ryzyko, że nie uzyskamy całkowitego rozłączenia napędu ale wtedy pedał musiałby być bardzo nisko, ze skokiem do podłogi mniejszym niż 6cm, czyli sporo poniżej poziomu pedału hamulca. Dlatego uważam, że ustawianie pedału w przybliżeniu na równo z hamulcem ma sens.