tzw główny
bezpiecznik?

[img:center]http://zapodaj.net/c687f09f32eb6.jpg.html[/img]

Edit :

Małe podsumowanie- najpierw sprawdzamy elektrykę czyli tak :

Z aparatu zapłonowego wychodzi kostka z kabelkami : czarny z białym paskiem i brązowy

Czarny z białym paskiem dochodzi do kostki schowanej za + akumulatora. Sprawdzić czy złączka się nie wysunęła, czy przewód się nie przerwał. Brązowy przewód od aparatu zapłonowego dochodzi do cewki. Obydwa przewody sprawdzamy miernikiem czy są połączenia.

Jeżeli przy powyższych wszystko ok to szukamy dalej.

Patrzymy kable, cewkę, paluch, kopułkę, dojście prądu do cewki, świece.

Moduł aparatu zapłonowego możemy sprawdzić bez jego demontażu od silnika według sam naprawiam Tico.

Sprawdzenie podciśnienia w aparacie zapłonowym to przewód podłączony do aparatu zapłonowego i zasysamy powietrze. Jak zasysamy i dalej się nie da to jest ok.

Demontaż aparatu zapłonowego:

1. demontaż akumulatora
2. odłączamy przewód podciśnienia oraz kostkę od termostatu i aparatu.
3. odkręcamy aparat zapłonowy.
4. Polecam przygotować szmaty, ręcznik papierowy bo po demontażu będzie olej leciał.
5. Polecam również zaznaczyć, markerem- śrubokrętem pozycje aparatu od góry żeby nie przestawiać zapłonu.

Na brak odpalenia może mieć wpływ alarm- ja mam próbowałem zdemontować ale już mi siły brakło i zostawiłem . Ponoć jeszcze IMMO … ja nie mam.

To tak z grubsza ile zapamiętam . W razie jakiś pytań z chęcią pomogę pozdrawiam.