USUNIĘTO NIEAKTUALNY LINK. zlosniki.pl tico - zlosniki.pl tico
Mabeo
@Mabeo
Najnowszy post utworzony przez Mabeo
-
RE: Ciekawe aukcje, ogłoszenia związane z Tico
-
RE: Ciekawe aukcje, ogłoszenia związane z Tico
Żona nie może już znieść ilości modeli.:))
-
RE: Ciekawe aukcje, ogłoszenia związane z Tico
Witam Starą Dobrą Drużynę!
Czy było to kiedyś Waszym marzeniem?
USUNIĘTO NIEAKTUALNY LINK. zlosniki.pl tico - zlosniki.pl tico
Pozdrawiam, jestem cały czas tutaj duchem obecny.:)
-
Zablokowany zacisk hamulca ?
Witajcie,
wczoraj zauważyłem, że mocno grzeje mi się przednie lewe koło. Nigdy z nim nie było problemu, jednak Tico przez ostatnie 1,5 m-ca stało na parkingu i podejrzewam, że to jest powodem blokowania hamulca. Po zdjęciu koła zdecydowanie czuć, że klocki trzymają tarczę. Chciałem odkręcić zacisk, ale w warunkach "parkingowych" trudno mi było ruszyć śruby, więc jedynie oczyściłem zacisk z zewnątrz. Po obstukaniu go kluczem klocki odpuściły, jednak po kilkukrotnym podpompowaniu hamulca klocki nadal trzymają. Czy macie jakąś radę na rozwiązanie problemu bez oddawania samochodu do mechanika?
Pozdrawiam -
Wysokie spalanie i nierówna praca silnika
Witam.
Otóż jakieś pół roku temu jako, że silnik nierówno pracował na wolnych obrotach wymieniłem świece, przewody WN, zaworek EGR. Silnik pracował lepiej, ale nadal nie tak jakbym chciał. Spalanie jednak utrzymywało się na poziomie max. 5,6l/100km w jeżdzie miejskiej i 4,4-4,7l w trasie, więc na dobrym poziomie, dlatego nie oddawałem autka do żadnego serwisu. A wszystko po to żeby pseudofachowcy nie rozregulowali mi np. gaźnika, czy nie namieszali czegoś przy aparacie zapłonowym, co zwiększyłoby drastycznie pozioma spalania.
Jako, że ostatnio wyjechałem, moje Tico stało pod chmurką nieużytkowane przez 3 m-ce i pojawił się następujący problem. Po odpaleniu silnik na ssaniu ma wyższe obroty niż dawniej, chodzi bardzo nierówno na wolnych obrotach, poza tym czasem po zgaszeniu silnika pojawia się samozapłon i mimo zgaszenia motor jeszcze 4 razy obróci. Poza tym np. przy jeździe na biegu II,III,IV przy próbie hamowania silnikiem poprzez puszczenie gazu samochód szarpie, jaky silnik robił "kangury", po dodaniu gazu problem ustaje. Tico w mieście pali mi teraz powyżej 8l/100km, w trasie w miarę, choć też za dużo, bo 5,7l/100km jako, że trzymam nogę na gazie i silnikiem nie szarpie w sposób jaki opisałem. Podejrzewam, że w momentach szarpania silnik dostaje niepotrzebne dawki paliwa co w tak mocny sposób zwiększyło spalanie. Filtr powietrza, olej + filtr oleju wymienione na nowe.
Co może być wg Was przyczyną opisanych usterek. W warsztatach mechanicy znają się jak kowal na lakierowaniu nadwozia i np. dowiedziałem się, że skoro silnik dostaje samozapłon to problem jest w stacyjce i trzeba ją wymienić. Brak słów.
Pozdrawiam,
Mabeo. -
RE: próg
Sharky dobrze napisał to czego ja pisać nie chciałem. Najprawdopodobniej Twoje Tico miało uszkodzony tył, czy narożnik, nie opłacało albo nie można było ładnie naprawić błotnika, dlatego wstawiono kawałek innego Tico.;) Pęknięcie to po prostu miejsce spawu nowego błotnika z częścią progu, ponieważ nie wymieniono całego, a które od wewnątrz profilu zostało strawione przez korozję.:)
-
RE: I po titku...
1998.. 67 tys. km.. Jakoś nie chce mi się wierzyć.:)
-
RE: Wycieraczka w Matizie
Najbiedniejsze wersje Friend-a były bez wycieraczki na tylnej klapie. Przyjrzyj się jednak dokładnie temu co chciałbyś kupić. Przebieg mało realny, w szczególności, że z tego co piszesz wynika, że nie znasz zbytnio historii autka.
-
RE: TICO w TVN Turbo "na każdą kieszeń" Sobota 12:00
Może jakiś specuniu z odpowiednim oprzyrządowaniem zgrałby programik z tv na avi-ka?:)