Dzięki za pomoc ale już znalazłem rozwiązanie na innym forum gdyby jednak ktoś jeszcze miał podobny problem to cytuję: "kiedyś napinacz występował jako blaszany płaski element z rolką - ten element jest już nie serwisowany, każą stosować rolkę ze sprężyną (187PLN) TEORETYCZNIE w połączeniu z nowym wspornikiem silnika i jeszcze taką pierdułką...
z doświadczenia napiszę: nigdy nie sprzedaliśmy innego zestawu jak pasek + rolka prowadząca + nowa rolka do napinacza, co kosztuje ok.450pln i żaden klient nie wrócił. A szło to do aut z roczników 2002-2004, a więc na pewno już miały to nowsze rozwiązanie. Widocznie da się założyć nową rolkę napinacza w miejscie całego starego napinacza, bądź nową rolkę w miejsce samej starej rolki (bez usuwania blachy na której ta rolka jest, na zasadzie wymiany samego kółka na starej blasze).
Wspornika silnika nigdy nie ściągaliśmy. A trochę tych zestawów poszło."