ja mam w skodzince ssanie reczne mam taka dzwigienke z
lewej strony pod regulacja swiatel id tej galki
idzie przewod ktory idzie do ssania autoamtycznego
jak bys potrzebowal to mogew zrobic tego zdjecie
gdzie sie podpiac trzeba ale dopiero mysle ze w
weekend. Aha ja tego nierobilem tylko juz kupilem
tak i naprawde ono jest przydatne
A gdzie ten przewód jest podpinany czyli ta linka. Widze na zdjęciach że jest bimetal jest sterownik dyszy powietrza też jest czyli wygląda na to że cały automat jest w komplecie tyle że dźwignia w kabinie służy do wcześniejszego wyłączania ssania ?? jakby jeszcze jakaś fotka się pojawiła gdzie ta linka jest podpinana. Powoli się zabrałem za przeróbkę i mam kilka opcji podłączenia.
Sprawa wygląda tak że Wyższe odboty są powodem że przepustnica pierwsza uchyla się na ssaniu ponieważ wkręt opiera się o tarczkę ze schodkami.
I teraz się zastanawiam czy podpiąć linkę pod przepustnicę pierwszą tak jak pisał Kolega Luxik albo do krzywki ją przymocować. Automat pozostałby na swoim miejscu ponieważ gdyby zaszła potrzeba uruchomienia pojazdu w minusowych temp to musiało by być sterowanie przesłoną rozruchową żebym przy starcie ją zamknąć.
Jeżeli podpioł bym się do krzywki to ssanie mógłbym wcześniej wyłączać natomiast jak do przepustnicy pierwszego stopnia to mógłbym regulować obroty na ssaniu.
Może macie jakieś propozycje uwagi. Mile widziane.
Pozdrawiam.