sprawdzić szczelność układu paliwowego od zbiornika przez pompę paliwową i gaźnik,
Rozumiem, że sugerujesz problemy z tłoczeniem paliwa albo z jego cofaniem się. Jednakże diagnosta z ASO stwierdził że pompa podaje prawidłowo paliwo, poza tym, być może się mylę, ale chyba nie ma możiwości żeby paliwo cofneło się z komory pływakowej, a w takim układzie silnik powinien się uruchomić i zgasnąć gdy wystąpi przerwa w dopływie paliwa.
jak również źródła lewego powietrza,
Być może przeoczyłem jeszcze jakieś uszkodzone przewody, ale czy lewe powietrze powodowało by takie objawy, jak zupełny brak chęci do pracy na PB ale tylko przez pierwszą minutę?
aparat zapłonowy wydaje też podejrzany.
Oryginalny aparat niestety miesiąc temu upaliłem (nie zauważyłem, że wysuneła mi się fajka przewodu WN wciskana do cewki) i nie spojrzałem jaki mi w ASO wmontowali, no ale nie był tani więc to raczej nie chińszczyzna, poza tym mój problem występował na obu aparatach.
wygląda jakby dawka paliwa była niewłaściwa czyli coś z układem zasilania. również
skład mieszanki na analizatorze może dać jakiś obraz.
To właśnie podejrzewam, ale nie na skutek złej regulacji (bo gaźnik sam się raczej nie przestawił) tylko przytkanej dyszy, która po chwili się odtyka.
z gaźnikiem najprościej jest przełożyć (...)
Jak mówiłem, nie poczuwam się na siłach żeby wyciągnąć gaźnik, pomylę lub przeoczę jakieś przewody i będę miał dodatkowy problem:) a tak w razie potrzeby to jeszcze o własnych siłach dojadę do jakiegoś warsztatu, tyle tylko, że ciężko o speca od gaźnika Tico...