Witam. Tak jak koledzy piszą wymień aparat zapłonowy, też to przerabiałem i po wymianie chodziła
jak ta lala, koszt nowego oryginalego aparatu to ok.60zl.
Gdzie można kupić nowy oryginalny aparat za 60zł bo chętnie bym kupił
Witam. Tak jak koledzy piszą wymień aparat zapłonowy, też to przerabiałem i po wymianie chodziła
jak ta lala, koszt nowego oryginalego aparatu to ok.60zl.
Gdzie można kupić nowy oryginalny aparat za 60zł bo chętnie bym kupił
No wlasnie a ja mam podrobkę i tez juz się głowię czy oby nie to... jutro wyjmię go z auta i
zobaczę czy od spodu jest luz, bo na gorze ten palec jakby calkowicie sie nie cofał moze to
tego wina, ale zobacze jeszcze jutro... Jak to bedzie to to kupię oryginał i bede miec
spokoj
ja kupiłem używany oryginał i jest ok
Hmm, dobra, to jednak kupię te kable bo te stare byly jakies nieoryginalne, tzn zsuwaly sie z
kopulki musialy chyba byc od felicji, kupie tym razem normalne do favoritki, i zobaczę czy
to cos pomoze no i te swiece, dzieki za zainteresowanie moim postem:)
ja stawiam na aparat u mnie tez tak było kupiłem nie oryginalny i długo nie pochodził
Witam,
to jest moj pierwszy post:) i własnie mam taki problem z autkiem.
Podczas jazdy autko mi przerywa jak przyspieszam, na wolniejszych obrotach chodzi płynnie jak
dodam gazu to obrotomierz od razu szaleje na 5000 obr i samochod lekko się dusi...
Moje auto jest na gaz, ale na benzynie jets taki sam objaw. Jeszcze niecały rok temu zmieniłem
aparat zapłonowy na nowy, świece i przewody także. Dziś własnie założyłem moduł ale
niestety używany ale sprawny. Nie wiem czemu nadal to samo występuje.
Zeby nie przerywało muszę delikatnie przyspieszać i wtedy jako tako jedzie płynnie, jak tylko
lekko wcisnę gaz znów szaleje i ten obrotomierz...
Co to może być....?
Pozdrawiam!
Czy aparat zapłonowy był oryginalny ?
Przerobić raczej nie - wymienić regulator napięcia - chyba jakiś zamiennik miał wyższe parametry
napięcia (ale jak długo pochodzi ten zamiennik...?...)
W Favorit jest chyba taki sam jak w Felici regulator napięcia http://www.autofelicia.republika.pl/alternreg.html
Czytałem kiedyś tylko nie pamiętam gdzie ze można przerobić żeby było wyższe ładowanie
Po pierwsze jak sie do mnie zwracasz to używaj proszę dużej litery (tak to sie już jakoś
przyjęło wśród kulturalnych i szanujących się ludzi na tym kąciku) a po drugie widzę że
oprócz problemów z pisownią oraz kulturą masz jeszcze problemy z czytaniem ze zrozumieniem
- dlatego przypominam - z mojej strony EOT
To po co sie wtrącasz temat jest stary wszystko zostało wyjaśnione i nie o to tu chodzi na tym forum więc zanim coś napiszesz zastanów sie kilka razy
Pozdrawiam
upss....... to kto odświeża takie starocie ??
A poza tym chamstwo trzeba tępić bez względu na datę
Zastanów sie nad tym co piszesz bo wychodzi na to że chamem to jesteś ty
SKODA FORMAN 1,3
Jakie powinno być napięcie ładowania u mnie jest 13,9 V wszystko wyłączone silnik na wolnych obrotach czy nie powinno być trochę więcej