róbta co chceta, tylko potem żeby nie było, że się wysypał na pierwszym lepszym zakręcie bo nie
mógł wyhamować na bębnach
Mam hamulce bębnowe z tyłu i silnik GTI i jakoś nie mam problemu z hamowaniem. Co więcej mój ręczny jest piekielnie mocny, dużo mocniejszy niż gdyby z tyłu były tarcze, na suchym asfalcie mogę zablokować koła 185/55R14 przy dowolnej prędkości. Tak naprawdę liczy się dobranie dobrych tarcz i klocków, jest to dużo ważniejsze od tego czy są to tarcze z 1.3 8V czy z GTI. Poza tym nie rozumiem co ma zmiana silnika do hamulców, przecież zwiększy się tylko przyspieszenie, prędkość maksymalna na mieście (lub poza nim) będzie taka sama. Z silnikiem 1.3 8V można osiągnąć 160km/h, to chyba każdemu wystarczy do codziennej jazdy, chyba że ktoś chce startować w rajdach, a to zupełnie inna bajka.