tak są mokre
To w/g mnie z układem paliwowym wszystko ok, stawiałbym na problemy z układem zapłonowym. Iskra jest mocna, czy ledwo ją widać?
AndrewW
@AndrewW
Najnowszy post utworzony przez AndrewW
-
RE: brak możliwości odpalenia silnika
-
RE: brak możliwości odpalenia silnika
A jak próbujesz odpalić na benzynie, to po wykręceniu świec są one mokre?
-
RE: Nie odpala! - dziwna przypadłość....
A czy sprawdzałeś gaźnik tzn. analiza spalin, czy prawidlowa mieszanka? No i ten nasz mechanizm automatycznego ssania. Być może ssanie wyłącza sie zbyt wcześnie tzn. na niezbyt rozgrzanym jeszcze silniku i stąd problemy przy ciepłej, ale nie gorącej maszynie.
-
RE: Cos stuka w dachu... :|
Witaj,
W dachu,nie za bardzo ma co stukać..W przednim lewym słupku, potem nad drzwiami, znajduje się przewód odprowadzania par paliwa z powrotem do zbiornika. Może on poluzował się i stuka....
Jak spojrzysz od strony silnika na przednią przegrodę to na pewno będziesz wiedział, o którym przewodzie piszę. -
RE: Odpalenie tico
Witam,jestem nowym uzytkownikiem, kupiłem dziś sobie
tico, mam pytanko jak go odpalać z
rana?:)wsiadac,przekrecic kluczyk i juz?dzis caly
dzien z przerwami paliłem bez problemu.a Nie wiem
jak z rana palic:)pozdrawiam wszystkich i prosze o
rade.Wskazane jest (na zimnym silniku), przed przekręceniem kluczyka kilka razy nacisnąć pedał przyspieszenia, aby wtrysnąć paliwo do gardzieli. Mnie zawsze odpala natychmiast po takim zabiegu. Gdy tego nie zrobię muszę dłużej kręcić rozrusznikiem.
-
RE: Przednie i tylne lampy "CRYSTAL"
Witaj
rezygnuję z tylnych LEXUS look, CLARY nadal aktualne 1 kpl. -
RE: czujnik temperatury
Hej! mam prośbe. Nie moge znaleść czujnika temperatury,
tylko nie tego do wentylatora chłodnicy, tylko
tego co idzie do wskaźnika. Mógłby mi ktoś pomóc i
napisać gdzie on się znajduje??Jest wkrecony w kolektor dolotowy, pod gaźnikiem.
-
RE: Obrotomierz
Ja używam taki cyfrowy obrotomierz. Jestem zadowolony, jednakże cyfry przeskakują dość szybko (nieczytelne) przy przyspieszaniu, natomiast w trakcie jazdy z w miarę jednakowymi obrotami czytelność jest b. dobra. Faktycznie istnieje możliwość przeprogramowania na inną liczbę cylindrów (ponosze tylko koszt przesyłki do i od sprzedawcy). Mam go zamontowanego na szybce liczników pod prędkościomierzem. Jedyne co mnie denerwuje to słaba czytelność,gdy padaję na niego promienie słoneczne. Ale planuję zamontować go wewnątrz liczników i może będzie lepiej. Ogólnie jesem zadowolony. Mam okazję porównać go do analoga i tu nie ulega wątpliwości, że ten drugi jest czytelniejszy - szczególnie przy nagłej zmianie obrotów, natomiast biorąc pod uwagę prawie dwukrotną różnicę w cenie decydowałbym sie na cyfrowy. Używałem również w innym aucie obrotomierza diodowego (taka linijka) i ten zdecydowanie odradzam - świeciły 3 sąsiednie diody i tak naprawdę nie było wiadomo jaka jest prędkość. Być może teraz konstrukcje są bardziej dopracowane.