Więc tak:
R5 - w instrukcji serwisowej oznaczony p5 i opisany jako AIR CONDITIONER TEMPERATURE GUAGE
Podejrzewam że jest to czujnik temperatury na kolektorze ssącym - w każdym tico fabrycznie są 2 szt. obok siebie, jeden do wskaźnika temperatury płynu chłodniczego w kabinie drugi do klimy właśnie - tym bardziej że podłączony ma być do wolnej wtyczki w komorze silnika.
co do Y10 ( na mojej instrukcji y5) opisany jako V.S.V (Vacuum Switch Valve) - czyli jakiś zawór podciśnienia trzeba pokminić też jestem aktualnie w trakcie montażu klimy.
Powiedz skąd wziołeś parownik z obudową i skraplacz? Oryginały czy z jakiegoś innego auta?
x42 to bodajże wolna wtyczka w komorze silnika w pobliżu gaźnika
x43 to zapewne drugi jej koniec w kabinie z niej zapewne szła wiązka do samego sterownika klimy