[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi
-
nagram no!
to sobie nagrywaj, swifta mam dłużej od Ciebie, to wiem czym to pachnie
-
ale chwila, rozróżnijmy jedno, macie na myśli pracę silnika, czy trzeszczące plastiki?
Bo ja mam na myśli pracę silnika, ponieważ po naprawie zawieszenia zapomniałem o tym, że plastiki kiedyś trzeszczałyKupiłem właśnie dwie nowe oponki na tył Pirelli P6 Cinturato 195/50r15 po 141zł za sztukę, jak zwykle brak czasu i nie zdążyłem założyć jeszcze ;(
-
ale chwila,
rozróżnijmy jedno, macie na myśli pracę silnika, czy trzeszczące plastiki?
Bo ja mam na myśli
pracę silnika, ponieważ po naprawie zawieszenia zapomniałem o tym, że plastiki
kiedyś trzeszczałyOczywiście, że silnik. Plastiki trzeszczą tylko na dziurach... No chyba, że Ty po polach latasz te 150 km/h?!
-
Oczywiście, że
silnik. Plastiki trzeszczą tylko na dziurach... No chyba, że Ty po polach latasz
te 150 km/h?!nie jeżdże po dziurach, w warszawie ciężko będzie wszystkie policzyć na palcach jednej ręki!
-
dodatkowo wstawiłem korbkę wraz z zawleczką po którą jeździłem 3 razy
-
Ale wahacze pordzewiałe... A ten wzdłużny jakiś taki wymyślny, ze sprężyną, co to za wynalazek u siebie czegoś takiego nie mam
-
to jest kolego korektor siły hamowania nowsze specyfiki taki właśnie mają.
-
Czyli te oponki, które ja znalazłem, tak? jak się jeździ?
I jeszcze co dokładniej masz z przodu? -
Dokładnie te, nowki a cenA taka niska, bo 2 letnie, ja tam różnicy nie czuje xd ale na jednej oponie to już jajko wychodziło gole no i fakt że tylko na jednym kole z tylu mam pierścień centrujacy... Ktoś mi zgubił : |
Zostawiłem autko u znajomego mechanika bdb zresztą, ogarnie mi to wszystko co za kierownicą no i walelnie w zawieszeniu o którym pisałem w kaciku technicznym, na samym wstępie powiedział że to nie przeguby i tym bardziej nie maglownica, tylko wahacze o coś walą, adam jutro raport co to sie dzieje : )
Pordzewiale wahacze? Jeszcze nikt mi uwagi nie zwrócił : P może nie ma tragedii
Edit:
Z przodu mam jakieś zużyte w 66% ceat : o -
Pordzewiale wahacze? Jeszcze nikt mi uwagi nie zwrócił : P może nie ma tragedii
Ja mam pordzewiałe i zmieniam w najbliższym czasie.
Lepiej nie ryzykować, że się to rozsypie i narobi bałaganu. -
Dodatkowo silnik ma zostać przebadany cisnieniowo w związku z traceniem oleju : > także to też będzie niedługo zrobione : )
-
Na wszystko trzeba mieć pieniądze i czas. . Wszystko po malu : P
-
u mnie problem się rozwiązał
-
Kierunki (z odbijaniem) oraz światła zostały naprawione
Klakson jedynie nie działa, bo nie ma jak podpiąć rolki - taśmy od airbaga - do nieoryginalnej kierownicy, zrobił prowizorke przewodem, ale nie zdało to egzaminu, także po prostu jeżdże bez klaksonu póki co.
Mechanik stwierdził, że wycieków nie mam (tzn bardzo nieznaczne), a silnik bierze olej, bo musi mieć smarowanie, a potrzebuje go sporo, bo kiedyś jeździł bez oleju.
Polecił mi ceramizer, właśnie zamówiłem, mam nadzieje, że coś pomoże. -
żadnych ceramizerów. pali na niebiesko ?
-
Mechanik
stwierdził, że wycieków nie mam (tzn bardzo nieznaczne), a silnik bierze olej, bo
musi mieć smarowanie, a potrzebuje go sporo, bo kiedyś jeździł bez oleju.
Polecił mi
ceramizer,
właśnie zamówiłem, mam nadzieje, że coś pomoże.Remont! Nic więcej nie pomoże... Bolesne, ale prawdziwe.
-
jki tam remont. zdaj relację, dokładnie co się dzieje.
-
no ale ile mu bierze ? bo ja tego nie widzę. mi wziął 2.5 litra oleju na 3000 km. silniczek moj z 94 roku jest z 150 tyś lub 250 tyś a były to uszczelniacze a nie pierścienie... niech rav dokładnie opisze co sie z autkiem dzieje