[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi



  • Coś was z tym
    olejem mocno pofatygowało Ja nigdy nie zalałem do swojej TAFa a do tej
    pory chodzi tak jak potrzeba, nie blokuje się, nie zgrzyta, a jest z rocznika 92,
    ba, nawet raz wracałem do domu 30 km bez oleju bo półoś się wysunęła i skrzynia po
    ponownym zalaniu żyje, nie wiem jak wy jeździcie i męczycie te skrzynie

    Ja też nie wiem...

    Kupiłem auto 4,5 roku temu i podejrzewam, że jeszcze na oryginalnym oleju w skrzyni (poprzedni właściciel używał Swifta sezonowo przez ostatnie 6 lat). Olej po zakupie wymieniłem na tani olej 75W90 z Norauto (50 zł za 2 litry) - 2 litry nowego oleju + 0.3 litra starego i skrzynia działa bez zarzutu


  • Użytkownik archiwalny

    Coś was z tym
    olejem mocno pofatygowało Ja nigdy nie zalałem do swojej TAFa a do tej
    pory chodzi tak jak potrzeba, nie blokuje się, nie zgrzyta, a jest z rocznika 92,
    ba, nawet raz wracałem do domu 30 km bez oleju bo półoś się wysunęła i skrzynia po
    ponownym zalaniu żyje, nie wiem jak wy jeździcie i męczycie te skrzynie

    To jest efekt, placebo, bardziej działa na nich świadomość, że mają TEN olej w skrzyni, i że wydali na niego sporo hajsu niż ten Castrol na skrzynie



  • To jest tak, że może i coś daje,wiele osób tak twierdzi, ale ja nie mam żadnych problemów ze skrzynią, a jeżeli nie ma problemu, to po co komplikować sobie życie



  • To jest tak, że
    może i coś daje,wiele osób tak twierdzi, ale ja nie mam żadnych problemów ze
    skrzynią, a jeżeli nie ma problemu, to po co komplikować sobie życie

    Dokładnie ja zamierzam w niedalekiej przyszłości zastosować znaleziony w aucie do rozbiórki filtr oleju z Uno Potestujemy

    Zaraz puryści mnie zjedzą, ale z rzeźby to do tej pory zrobiłem:

    1. Zaślepiony zaworek PCV
    2. Odma puszczona w butelkę
    3. Kierunki w mk3 w pozycjach, a pozycje w lampach głównych
    4. Olej 15W40 z Kauflanda
    5. Olej w skrzyni z Norauto
    6. Tylne obrysówki (miejsce w lampach jest standardowo, dziurki tylko na dodatkowe żarówki trzeba zrobić + puścić kabelki do nich
    7. Tłumik końcowy z Poldka/PF 125p
    8. Ucięty lewarek zmiany biegów
    9. Samodzielnie zamontowany szyberdach i tylny spojler
    10. Samodzielnie zamontowane białe tarcze zegarów - licznik przebiegu w milach

    Efekt - Swift żyje i jeździ - budżetowy dupowóz i tyle


Log in to reply