[moje auto] Suzuki Swift MK V 1.0 GLX 2002
-
Patrzcie jaka Zuza uśmiechnięta po wymianie amorków i po myciu
No i dzisiaj byłem na przeglądzie i wszystkie wyniki celujące a Pan diagnosta powiedział tylko, że warto zabezpieczyć spód na wiosnę (i chyba tak zrobię) i będę jeździć i jeździć
P.S. halogeny, które zamontowałem świecą na dobrą wysokość sprawdzone przy okazji badania technicznego -
Miałem podobny problem w mojej Zuzannie że z rana przytykało i niemiała siły do tego jeszcze strzały w filter, wymieniłem przewody i jak ręką odjoł, przewody najlepiej sprawdzać tak bierzesz mokrą szmatke i w ciemnym garażu albo w nocy wycierasz na wilgotno szmatką przewody WN odpalasz i zapewne obserwujesz dyskotekę pod maska zakup nowych przewodów boscha to byl wydatek od 65-70 zl i kaszelek minie jak po "flegaminie" czy jakoś tak...
-
Ja sprawdzałem prostszą metodą dotknąłem kabelki palcami na odpalonym silniku, popieściło mnie - czyli kabelki przebijają. Wymienione już dawno
-
Ja sprawdzałem
prostszą metodą dotknąłem kabelki palcami na odpalonym silniku, popieściło mnie- czyli kabelki przebijają. Wymienione już dawno
BHP górą
-
BHP górą
Szybsza metoda niż robienie jakiejś dyskoteki po ciemku
A tak z novosti to dzisiaj serce Suzi dostało nowy olej (60zł) i filterek (20zł - oryginał w ASO). Wymiana 18zł Jak usłyszałem, że filtr powietrza w Suzuki kosztuje 60 zł to
Musze kupić jakiś tańszy i sam sobie wymienić bo to żadna filozofia. -
Uwaga! Uwaga!
Szokujące odkrycie wczoraj zauważyłem, że obrazeczek ogrzewania tylnej szyby podświetla się na zielono ... niestety po kilku minutach podświetlenie się wyłączyło i znowu go nie ma
Chlip! a tak się cieszyłem -
Szokujące odkrycie
wczoraj zauważyłem, że obrazeczek ogrzewania tylnej szyby podświetla się na
zielono ... niestety po kilku minutach podświetlenie się wyłączyło i znowu go nie mami od zlotu nie świeci ring od popielniczki ... podmieniłem żarówkę od Dajmosa i nadal nic ... jakoś mi to nie przeszkadza
-
To tam powinno się coś świecić?!
-
To tam powinno się
coś świecić?!tak, z tyłu jest żarówka, daje to efekt zielonej obramówki, wokół gniazda zapalniczki
-
Żartowałem, świeci się
Tak mi sie przynajmniej wydaje... Jutro sprawdze na wszelki wypadek
-
mi od zlotu nie
świeci ring od popielniczki ... podmieniłem żarówkę od Dajmosa i nadal nic ... jakoś
mi to nie przeszkadzaU mnie to też padło jakiś czas temu, nie chce mi się tego robić
-
U mnie to też padło
jakiś czas temu, nie chce mi się tego robićnie chce Ci się schylać po mydełko - przyznaj się
-
Uwaga! Uwaga!
Szokujące odkrycie
wczoraj zauważyłem, że obrazeczek ogrzewania tylnej szyby podświetla się na
zielono ... niestety po kilku minutach podświetlenie się wyłączyło i znowu go nie maChlip! a tak się
cieszyłemTo śrubokręt i pilniczek w dłoń i do roboty. To może jeszcze raz zaświeci.
-
Zajebiście zajebista niespodzianka na początek wiosny.
Chcąc zmienić oponki na letnie i od razu włożyć lacie na alusy Pan wulkanizator powiedział mi bym przemyślał założenie nowych felg bo śruby złapią tylko na 5-6 zwojów, a jego zdaniem to za mało. Teraz są trzy opcje:
1. Jeździć i być niepewnym tego mocowania
2. Dłuższe szpilki - kolejny wydatek, pytanie jakiego rzędu
3. Sprzedaje felgi ... i jeżdżę na stalówkachTutaj stary temat ...
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=790890&page=1 -
No i czy szpilki w mk3 a mk5 się różnią?
-
Ja kupiłem niedawno oryginalne Fondmetale z GTI i też nakrętki (stożkowe, przelotowe) złapały szpilki na jakichś 6-7 mm, więc trochę mało...
Ale poprzedni właściciel tych kółek jeździł 3 sezony na nich montując je na nakrętki od stalówek, które siłą rzeczy trzymały jeszcze słabiej i nic mu się nie odkręcało i koło nie odpadło.
Tu jeszcze jest plus, że te felgi wchodzą idealnie na piastę, więc ona przenosi większość obciążeń - jakbym stosował jeszcze pierścienie centrujące na niestandardowe felgi i miałyby się trzymać na takiej małej ilości gwintu szpilek to bym się nie odważył...
I tu pytanie do Hellsina, który ma 1.3 8V - dawałeś dłuższe szpilki pod alusy? Ile u Ciebie gwintu łapią nakrętki?
-
I tu pytanie do
Hellsina, który ma 1.3 8V - dawałeś dłuższe szpilki pod alusy?nie.
Ile u Ciebie gwintu
łapią nakrętki?jak będę zmieniać koła, to policzę obroty
-
To co u mnie w mk3 było ok a w mk5 jest źle? Ja Was proszę poprzedni właściciel felunku śmigał na śrubkach ze stalówek i nie odpadły..ja jak zakładałem to mi facet powiedział,że muszę mieć pierścienie no i były pierścienie i cały sezon łącznie ze zlotem ani jedno koło mi się nie odkręciło czy nawet śruba nie poluzowała
-
Dane odczytane z felg to:
ET 36, 5J 13H2Gdzieś przeczytałem, że do Swifta najlepsze są felgi 4,5J, ale piątki też mogą być
-
Dane odczytane z
felg to:
ET 36, 5J 13H2
Gdzieś
przeczytałem, że do Swifta najlepsze są felgi 4,5J, ale piątki też mogą byćTy chcesz 13" alusy zakładać? Jak już się bawić to żeby to jakoś wyglądało i polepszało przyczepność
Ja ostatnio kupiłem oryginalne Fondmetale swiftowe 14" od kolegi Kubaster'a z oponkami 185/55R14 i jestem mega zadowolony - wcześniej na lato miałem 13" stalowe 4,5J z oponami 155/70R13 (standardowa stal) i samochód wyglądał jak kibel na takiej wąskiej oponie. Do tego wysokie opony i wąskie - przyczepność kiepska, na zakrętach się wykładał na oponach - jednym słowem lipa.
A teraz pomyka jak przyklejony, chociaż opona szersza o 30 mm trochę przymula te 68 koników (ile ich nie zdechło do dziś to nie wiem ). Ale wygląd auta wszystkie te drobne niedogodności rekompensuje Ten wzór felg idealnie pasuje do kanciastej sylwetki samochodu
Zdjęcia zamieszczę niebawem w odpowiednim dziale. Bo koła to nie wszystko co się zmieni w tym sezonie