Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Dunczyk Użytkownik archiwalnynapisał 10 gru 2011, 21:46 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 wrz 2016, 15:31
Sprawdzilem i przyznaje CI (Wam) racje w Swifcie jest krzyz, ja w moim mialem jakiegos "druta" z calkiem innym korektorem-z 1 wejsciem i 2 wyjsciami. Przepraszam za zamieszanie
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 10 gru 2011, 23:23 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:31
Tylko wiecie... homologację w FIA przeprowadza producent. Skoro producent przewidział w sportowej homologacji taką zmianę, jak zrobienie nie krzyżowego układu hamulcowego i wstawienie korektora po drodze, to tak można zrobić.
-
zaklinaczwrc Użytkownik archiwalnynapisał 11 gru 2011, 09:42 ostatnio edytowany przez zaklinaczwrc 11 wrz 2016, 15:31
nie do końca, bo nie przewiduje tego polskie prawo...
w innych państwach są specjalne przepisy dla samochodów biorących udział w "sporcie", dopuszczające właśnie modyfikacje zawarte w homologacji FIA. -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 19:35 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 19:49 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:31
nie będzie.... we wsi
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 21:01 ostatnio edytowany przez danbar 11 wrz 2016, 15:31
to jest dedykowany do swifta gwint ?
ile taka przyjemnosc jeśli mogę spytać ? 4k pln ? -
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 21:04 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 15:31
Dam znać po założeniu jak się jeździ
Na zlocie zamawiam jazdę
ps. dziś się widziałem z GO i słyszałem, że podobno zostajesz na dłużej
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 23:16 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 15:31
Tez jestem ciekaw ile taka przyjemność. Ostatnio zaśpiewali mi 6k pln za sam przód
-
olek Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 06:46 ostatnio edytowany przez olek 11 wrz 2016, 15:31
bedzie twardo, pewnie a przy tym w porownaniu do koni-kit'u nie bedzie efektu betonu, ktory nie wybiera zadnych nierownosci, czuc ze amortyzator pracuje, nie tylko trzyma - zdecydowanie lepiej tlumi. jak jest z serwisem tego w naszym kraju?
dlaczego nie zdecydowales sie na jakiegos dowolnego bilstein'a poskladanego i ustawionego w zerkpolu?
-
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 06:53 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:31
Na dniach wylatują
KONI a na ich miejsce wchodzi taki zestaw TEIN-azdazysz przed zlotem ?
czy jak zwykle masz opoznienie ze wstawianiem info ?
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 07:40 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:31
czy jak zwykle
masz opoznienie ze wstawianiem info ?cicho Mokry cichoooo
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 09:39 ostatnio edytowany przez ticol 11 wrz 2016, 15:31
Na dniach wylatują
KONI a na ich miejsce wchodzi taki zestaw TEIN-a
Przód gwintowany,a co na gorze?
to sa amortyzatory 2 stronnego dzialania? ciezko je tez wcisnac? -
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 14:08 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:31
cicho Mokry
cichoooono co ?
pytam bo chce wiedziec czego sie spodziewac
a sam wiesz jak z radziem jest najpierw wsadzi do auta, chwile pozniej sie pochwali ze wsadzil ale to i tak nic nie zmienia bo w miedzyczasie zdazyl juz popsuc
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 16:39 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 15:31
Na dniach wylatują
KONI a na ich miejsce wchodzi taki zestaw TEIN-a
Przód gwintowany,
tył tradycyjnie. Tłoczyska grubsze niż w KONI Sport.
16 stopni regulacji
siły tłumienia - pokrętłem z góry - bez demontażu
Sprężyna zasadniczato sa te graty z malezji?
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 16:58 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:31
to jest dedykowany
do swifta gwint ?
ile taka
przyjemnosc jeśli mogę spytać ? 4k pln ?Tak, to jest gwint pod Swifta zrobiony.
Koszt to niecałe 3k pln z przesyłką, opłatami celnymi itd. -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 16:59 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:32
Na zlocie zamawiam
jazdęOki
ps. dziś się
widziałem z GO i słyszałem, że podobno zostajesz na dłużejNo wpadnę w piątek z rana i zostanę do niedzieli
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 16:59 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:32
Tez jestem ciekaw
ile taka przyjemność. Ostatnio zaśpiewali mi 6k pln za sam przódA to gdzie pytałeś?
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 17:02 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:32
jak jest z serwisem tego w naszym kraju?
Jest kilka punktów gdzie mogą mi taki amor rozebrać i przeserwisować. Jak będę potrzebował to będę szukał dokładniej
dlaczego nie
zdecydowales sie na jakiegos dowolnego bilstein'a poskladanego i ustawionego w
zerkpolu?1. cena sporo wyższa - pewnie z 5k pln obecnie. Ostatnio jak pytałem było 4.4k Bez sprężyn.
2. żeby cokolwiek w nim przestawić to trzeba wysyłać do Zerkopolu. W tych moich mogę łatwo sobie eksperymentować z ustawieniami twardości. -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 17:04 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:32
a co na gorze?
to sa amortyzatory
2 stronnego dzialania? ciezko je tez wcisnac?Na górze daje nowe seryjne poduchy na razie. Nie mam czasu szukać teraz jakiś uniboli ani camber platesów ale może kiedyś... 2 stronnego działania to nie wiem ale regulacji odbicia na pewno nie mają. Tak, ciężko je wcisnąć przy maks skręceniu...
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 kwi 2012, 17:06 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:32
no co ?
pytam bo chce
wiedziec czego sie spodziewac
a sam wiesz jak
z radziem jest najpierw wsadzi do auta, chwile pozniej sie pochwali ze wsadzil
ale to i tak nic nie zmienia bo w miedzyczasie zdazyl juz popsucSpoko. Tył już wsadzony, przód może wsadzę jutro albo pojutrze bo dopiero dziś mi przyszły górne poduszki. I to bez łożysk Spróbuję je dokupić osobno.