Nie wolno wznosić się za wysoko


  • Użytkownik archiwalny

    Kumpel ma tico i ostatnio próbował mi wmówić że są 2 rodzaje kopułek do jego auta ( niska i wysoka) Załatwiłem mu palec + kopułkę a ten do mnie że ma wysoką i nie da rady. Mówię mu albo masz aparat z mietka albo masz coś popieprzone bo w Tico były tylko niskie. Założył i na niemal rozładowanym aku bolid zaskoczył za pierwszym razem. Na wysokiej kopułce jeździł 8 m-cy. Jak mu przestało auto palić wymienił świece i przewody. Podczas dużej wilgoci jednak nie szło odpalić daewoo.



  • Kumpel ma tico i
    ostatnio próbował mi wmówić że są 2 rodzaje kopułek do jego auta ( niska i wysoka)
    Załatwiłem mu palec + kopułkę a ten do mnie że ma wysoką i nie da rady. Mówię mu
    albo masz aparat z mietka albo masz coś popieprzone bo w Tico były tylko niskie.
    Założył i na niemal rozładowanym aku bolid zaskoczył za pierwszym razem. Na wysokiej
    kopułce jeździł 8 m-cy. Jak mu przestało auto palić wymienił świece i przewody.
    Podczas dużej wilgoci jednak nie szło odpalić daewoo.

    Za nisko też nie wolno upadać W tico były 2 rodzaje kopułek: niska (Mando) i wysoka (DAC bodajże)


  • Użytkownik archiwalny

    Za nisko też nie
    wolno upadać W tico były 2 rodzaje kopułek: niska (Mando) i wysoka (DAC
    bodajże)

    Kumpel też tak twierdził, mietek miał niską i wysoką - różnica w palcach ( podłużny i okrągły ) Jak przytoczyłem da się jeździć na wyższej o 8 mm kopułce jednak do czasu .....


Log in to reply