Problem, dym przy filtrze paliwa oraz wysokie obroty biegu jałowego.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.

    Ostatnio jadąć Tico gdy zatrzymałem się na skrzyżowaniu zobaczyłem że spod maski mi kopci po jakims czasie obroty biegu jałowego zaczeły wchodzić na bardzo wysoki. Dym jak później sprawdzałem pojawił się przy świecy i przy filtrze powietrza. Świece dokręciłem na 2 był lekki luz oraz wymieniłem jeden wężyk od zbiornika par paliwa (był popękany w kilku miejscach). Zrobiłem mały test narazie nie widzałem żeby kopcił ale w momenice kiedy ssanie się wyłącza silnik wkręca się na bardzo duże obroty o wiele większe niż na ssaniu. Pytanie czy może łapać lewe popwietrze ?? może dalej szukać uszkodzonego jakiegoś wężyka ??

    Dodam że mam też instalacje LPG ale zarówno na LPG jak i benzynie są wysokie obroty.

    Może nieszczelny mixer ??

    Chciałem zmiejszyć oborty biegu jałowego na gaźniku ale nie mam zielonego pojęcia jak dostać się do śruby regulacyjnej jakiś zagięty wkrętak trzeba posiadać czy co


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę ze nikt nie kwapi się ci pomóc może przeczytaj najpierw co warto zrobić jako nowy forumowicz. Co do twojego problemu ja nie potrafię pomóc ale są tu najlepsi specjaliści od tego auta.


  • Użytkownik archiwalny

    Sprawdź czy masz płyn w chłodnicy. Brak wystarczającej ilości płynu który dociera także do gaźnika może powodować zwiększone obroty. A dym może pochodzić właśnie z nieszczelności układu chłodzenia.



  • Widzę ze nikt nie
    kwapi się ci pomóc może przeczytaj najpierw co warto zrobić jako nowy forumowicz.

    Przychylam się do drugiej części wypowiedzi kolegi

    Co

    do twojego problemu ja nie potrafię pomóc ale są tu najlepsi specjaliści od tego
    auta.

    Nie znamy cię, więc nie wiemy jak ci pomóc. Z twojego pierwszego postu wynika, że mniej więcej wiesz od czego zacząć sprawdzanie. Możesz rzeczywiście sprawdzić wszystkie wężyki gaźnika. Niestety nie wiem, jakie kopcenie masz na myśli - czy były to spaliny?


  • Użytkownik archiwalny

    Tak może gdzieś tam w mało widocznym miejscu jest wyciek który to leci na rurę wydechową i stąd ten dymek, para.


Log in to reply