Reparaturka progu
-
Witam, czy ktoś z Was używał tego do naprawy skorodowanych progów?
-
Wstawić chcesz nowy próg?? Cały czy tylko kawałek?? Proponuje zobaczyć jak to wszystko się trzyma. Może jakieś fotki?? Sprawdz czy przypadkiem nie masz pognitych blach od wewnątrz chodzi głównie o grodziową blachę łączącą podłogę z progami, w niektórzych autach ta pierwsza gnije (vw golf, mondeo). Mój tikuś też zaczął gnić konkretnie progi. Zabezpieczyłem narazie podkładem reaktywnym i żywicą epoksydową z włóknem po całej długości progu i teraz mogę normalnie całego lewarować bez obaw że lewarek mi w próg wejdzie.
-
a od kiedy auto na progu się podnosi?
ja teraz wstawiałem całe progi, za jeden płaciłem coś ok 80 zł... i pasowały idealnie ale proponuję zdrapać fabryczne zabezpieczenie na tych reperaturkach progów i samemu je czym zabezpieczyć. Oryginalne zabezpieczenie w ogóle często nie trzyma się blachy...
-
a od kiedy auto na progu się podnosi?
Nie na progu tylko, ZA próg.
-
Te reperaturki to się wspawuję? Czym one się różnią od całego progu? na fotkach wyglądają podobnie to i to podłużny kawał blachy.
-
No to jest próg zewnętrzny... niektórzy nazywają to reperaturka progu.
Wycinasz kątówką stary próg i musisz wspawać nowy
-
"Reperaturka" to tylko ta zewnętrzna blacha progu, a "próg" to pełny profil progu, tak?