Niewielki luz w odczuwalny na kierownicy
-
Witam.
Uruchomiłem wyszukiwareczke i nic nie znalazłem, także zapytam co sprawdzić.
Luz odczuwalny jest na kierownicy w przedziale tak ok 2mm, są to takie stuki, luz nie jest płynny tzn kręcąc kierownicą a koła w miejscu, Takiego luzu niema poprostu są stuki na kierownicy w przedziale tak jak wyżej podałem.
Czy idzie to jakos zredukować??? -
na kole kierownicy z czego mnie się wydaje to musi być luz ale mogę si mylić
-
Wg mnie sprawdź najpierw drążki kierownicze... a jak nie to przekładnia kierownicza.
-
Witam.
Drążki są ok. A jeśli to prekładnia to czy Ticaczku likwiduje się luz?? to -
Witam.
Drążki są ok. A jeśli to
prekładnia to czy Ticaczku likwiduje się luz?? toPrzed regulacją sprawdź czy przyczyną luzu nie są wyrobione sworznie końcówek drążków kierowniczych.
Aby zlikwidować luz należy zdjąć plastikową pokrywkę z obudowy przekładni kierowniczej i wkręcić znajdującą się pod nią śrubę regulacyjną(kwadratowa końcówka) sprawdzając w trakcie regulacji wielkość luzu na kole kierowniczym.Należy zwrócić uwagę aby w trakcie regulacji nie doszło do zablokowania zębatki poruszającej drążki kierownicze !!To bardzo ważne !! -
Siema.
A powiedz mi jedno czy tu chodzi o te miejsce tużprzypedałach?? Tam jest jakaś plastikowa osłona.Luz napewno nie jest na kolumnie, raczej na pewno gdzies poza , że tak powiem kabiną.
-
A powiedz mi jedno czy tu
chodzi o te miejsce tużprzypedałach?? Tam jest jakaś plastikowa osłona.Ta plastikowa pokrywka jest przy wejściu kolumny do przekładni.Jest to kwadratowa sruba , której wkręcenie powoduje dociśnięcie prowadnika zębatki do zębatkia tym samym skasowanie luzu.
Czy sprawdzałeś połączenie zębatki z drążkami kierowniczymi, bo czasami też w tym miejscu może być luz. -
Witam.
ja się położyłem pod kolumnę i zaraz przy ściance grodziowej mocno przytrzymałem kolumnę i poruszałem kierownice i stwierdziłem że luzu niema na kolumnie tylko poza nią za ścianką grodziową.A co do tej śruby to nie odpowiedziałeś mi czy ona jest w kabinie czy już od strony silnika.
W kabinie tuż przy pedałach ściągnąłem jakąś osłonę i tam jest śruba ale zwykła chyba 10 bądź 13 taka czerwona. -
A co do tej śruby to nie
odpowiedziałeś mi czy ona jest w kabinie czy już od strony silnika.Ta śruba regulacyjna ma nr 9 i jest wkręcona w obudowę przekładni kierowniczej(na zewnątrz kabiny),a pokrywka ma nr 10.