napiecie po właczeniu zapłonu - gdzie w kabinie
-
witam
Pytanie na szybko. Gdzie
szukać punktu (w przedziale kierowcy) na którym pojawia się napięcie po przecenieniu kluczyka
na 2 pozycje - zapłon. Chodzi o miejsce łatwo dostępne tak aby zbytnio nie demolować wnętrza
. Raczej odpada też bezpośrednia podpięcie pod któryś z bezpieczników.
PzdrPozycja ACC czy ON?
Bo druga u Mnie to ACC -
witam
Pytanie na szybko. Gdzie
szukać punktu (w przedziale kierowcy) na którym pojawia się napięcie po przecenieniu kluczyka
na 2 pozycje - zapłon. Chodzi o miejsce łatwo dostępne tak aby zbytnio nie demolować wnętrza
. Raczej odpada też bezpośrednia podpięcie pod któryś z bezpieczników.
PzdrOdpowiedz na szybko:
Można wziąć z kostki tylnej wycieraczki, zegara, radia -
Pod kierownicą znajdziesz kostkę która idzie od stacyjki. Tam możesz się podpiąć. Wystarczy znaleźć odpowiedni kabelek (ja już nie pamiętam który to był).
-
na 2 pozycje - zapłon.
Zapalniczka
Tylko już nie pamiętam czy to była pozycja ACC czy ON -
W tico na napięcie w wejściu zapalniczki jest wtedy gdy przekrecimy kluczyk. Napiecie gdy nie ma kluczyka w stacyjce jest zawsze w kostce do podłaczenia radia.
-
W tico na napięcie w wejściu
zapalniczki jest wtedy gdy przekrecimy kluczyk. Napiecie gdy nie ma kluczyka w stacyjce jest
zawsze w kostce do podłaczenia radia.poprawiasz mnie, informujesz czy uzupełniasz?
Bo akurat ja trochę się nagrzebalem swojego czasu w tej elektryce -
Uzupełniam mam transmiter w gnieździe zapalniczki to wiem co sie dzieje z nim jak przekręcam kluczyk bądź wyjmuje go ze stacyjki
-
wiem co sie dzieje z nim jak przekręcam kluczyk
To włącza się na ACC czy na ON ?
Bo naprawdę już nie pamiętam Stawiałbym raczej na ACC -
witam
Pytanie na szybko. Gdzie
szukać punktu (w przedziale kierowcy) na którym pojawia się napięcie po przecenieniu kluczyka
na 2 pozycje - zapłon. Chodzi o miejsce łatwo dostępne tak aby zbytnio nie demolować wnętrza
. Raczej odpada też bezpośrednia podpięcie pod któryś z bezpieczników.
PzdrJeżeli masz tradycyjną kostkę ISO przy radiu to katalogowo w żółtym przewodzie masz + 12v (bez względu na położenie kluczyka w stacyjce)a w czerwonym +12v(gdy starter jest ustawiony w pozycji ACC).Najlepszym rozwiązaniem w poszukiwaniach jest posłużenie się miernikiem pozdrawiam
-
Na ACC masz napięcie i na ON również tylko ze jak kręcisz rozrusznikiem to wszystko się wyłacza na czas odpalenia autka. Aby mieć napiecie w gnieździe zapalniczki, starczy wsadzić kluczyk w stacyjke i przekręcić w pierwsze położenie.