Regulacja świateł przednich
-
Ostatnio na przeglądzie okazało się, że moje przednie lewe światło świeci zdecydowanie za wysoko... Facet chciał to podregulować ale mimo kręcenia tymi zębatkami przez 20 minut mu się nie udało... Dał sobie spokój i przegląd podbił... Zależy mi jednak na regulacji. I teraz pytanie - jak to zrobić? Tam jest bardzo słaby dostęp, tę zębatke widać tylko przez taką małą dziurkę w blasze od góry wielkości paznokcia, innego dostępu nie ma... Tego się chyba nie reguluje śrubokrętem? Jeśli nie to czym?
Mam Tico '95 r. wersja korea, żadnej regulacji świateł od wewnątrz (z kabiny).
-
Ostatnio na przeglądzie okazało się, że moje przednie lewe światło świeci zdecydowanie za wysoko... Facet chciał to podregulować ale mimo kręcenia tymi zębatkami przez 20 minut mu się nie udało...
Dał sobie spokój i przegląd podbił... Zależy mi jednak na regulacji. I teraz pytanie - jak to zrobić? Tam jest bardzo słaby dostęp, tę zębatke widać tylko przez taką małą dziurkę w blasze od
góry wielkości paznokcia, innego dostępu nie ma... Tego się chyba nie reguluje śrubokrętem? Jeśli nie to czym?
Mam Tico '95 r. wersja korea, żadnej regulacji świateł od wewnątrz (z kabiny).Jak kręcił tymi śrubami i nie było żadnej reakcji to prawdopodobnie lata ci klosz w środku,bo śruba spadła,ktoś za mocno odkręcił ci jedną z tych śrub.
Pytałeś się jak kręcić tymi śrubami.Wkładasz minusowy śrubokręt w dziurki nad reflektorem,i na tych śrubach ,masz tak jakby podkładkę z ząbkami,zahaczasz śrubokręt o któryś ząbek i przesuwasz go. -
Jak kręcił tymi śrubami i nie było żadnej reakcji to prawdopodobnie lata ci klosz w środku,bo
śruba spadła,ktoś za mocno odkręcił ci jedną z tych śrub.
Pytałeś się jak kręcić tymi śrubami.Wkładasz minusowy śrubokręt w dziurki nad reflektorem,i na
tych śrubach ,masz tak jakby podkładkę z ząbkami,zahaczasz śrubokręt o któryś ząbek i
przesuwasz go.Srubokręt krzyżakowy !! a nie plaski(minusowy??) Kółko zębate ze śrubokrętem krzyżakowym tworzy przekładnię zębatą kątową - idealnie sie kręci.