Wysokie obroty na biegu jałowym na LPG


  • Użytkownik archiwalny

    Witam wszystkich, próbowałem poszukać interesującego mnie wontku w archiwum ale dokładnego nie znalazłem, więć porszę o pomoc!!! Tak jak już wcześniej pisałem miałem problem z aparatem zapłonowym, który został wymienion na używany ale sprawny, Tikolot jeżdzi, ale ma wysokie obroty na luzie i dotego tylko na LPG. Byłem u mechanika, ale okazał się magikiem, bo ćoś tam pogrzebał skasował co prawda tylko 20 złociszy i powiedział, że Tico tak ma. Otóż nie bo przed wymianą aparatu wszystko było w najlepszym pożądku. Inny powiedział, że prawdopodobnie załącza się ssanie. Dodam, że były regulowane zawory i ustawiany zapłon. W związku z tym proszę o ewentualne rady,co może być tego przyczyną, może ktoś z szanownych Kolegów miał taki problem i wie jak go rozwiązać. Z góry dziękuję za ewentualne porady i życzę udanego weckendu.


  • Admin

    Pokręć srubka ze szczelina jakby do srubokreta plaskiego (na reduktorze) i zobacz sobie stanie.
    Pamietaj tylko jak kreciles, zebys mogl wrocic do poprzedniego stanu. Powinno juz po delikatnym pokreceniu (pare stopni) cos sie zmienic, albo zwiekszyc obroty albo zmniejszyc. Jak sie uda, to przegazuj czy nie ma dziur. To taki sposob nie do konca prawidlowy, bo moze ci sie zwiekszyc spalanie, ale ja tak robilem i jest ok.

    Najlepiej jechac na regulacje komputerowa.


  • Użytkownik archiwalny

    Wiesz, kręciłem takim pokretłem ze sprężyną , która jest na przewodzie gumowym do filtra powietrza. Można tym potretłem ustawić ymagane obroty, ALE TITOLOT NIE PRZYSPIESZA, więć ustawiłem nie wiem czy poprawnie, ale nie ma problemów z przyspieszaniem.


  • Użytkownik archiwalny

    Wiesz, kręciłem takim pokretłem ze sprężyną , która jest na przewodzie gumowym do filtra
    powietrza. Można tym potretłem ustawić ymagane obroty, ALE TITOLOT NIE PRZYSPIESZA, więć
    ustawiłem nie wiem czy poprawnie, ale nie ma problemów z przyspieszaniem.

    Te pokrętło służy do maksymalnego przepływu dawki gazu czyli jak śrubę będziesz odkręcał to reduktor będzie ci podawał więcej gazu innym słowy będzie ci wiecej palił, od obrotów gazu masz śrubę na reduktorze ona służy do korekty obrotów biegu jałowego na gazie
    jeśli kręcąc ją nie da się zmniejszyć obrotów wtedy jest coś nie tak i może przydałoby się przeczyścić reduktor


Log in to reply