stuki w przodzie


  • Użytkownik archiwalny

    witam!jestem tu nowy więc wypada się przedstawic.Marcin lat 30-tico rok 98,195 tys.zagazowane po 145 tys.spadek po rodzicach.stuki w przodzie-wywienione amortyzatory,wachacze...i cały czas puka.myślę że to w maglownicy,ale nie jestemw 100% pewny.czy moge to sprawdzić w stacji diagnostycznej?pozdrawiam i proszę o pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    Jeśli nie umiesz określić stuków jedz na badanie zawieszenia za 20zł ci wszystko powiedzą. Moze masz końcówke drążka uszkodzoną ,lub prowadniki w zaciskach ci stukają .Mysle że jak wymieniałeś wahacze to gumy stabilizatora też wymieniłeś bo to jest podstawa


  • Użytkownik archiwalny

    witam!

    Witaj!

    stuki w przodzie-wywienione amortyzatory,wachacze...i cały czas puka.myślę że to w maglownicy,ale nie
    jestemw 100% pewny.czy moge to sprawdzić w stacji diagnostycznej?

    To jest najlepsze wyjście, pojedź na stację diagnostyczną, gdzie wykonywane są przeglądy rejestracyjne, a po kilku minutach powinieneś mieć postawioną diagnozę. Za takie badanie zapłacisz max. 30zł.
    W moim przypadku również wielokrotnie jeżdżę kontrolnie do stacji diagnostycznej, gdy pojawią się niepokojące objawy, których nie jestem w stanie zlokalizować.
    Jak dotychczas zawsze miałem znalezioną usterkę lub rozwiane zostały moje podejrzenia, np. raz był uszkodzony przegub, a raz niedokręcony amortyzator.


  • Użytkownik archiwalny

    witam!

    Cześć.

    Mi na przykład diagności na stacji nie wykryli źródła stuków, musiałem to wykonać samodzielnie. Na szarpakach sprawdzali luz końcówki drążka od strony koła, a nie przyszło im do głowy, żeby sprawdzić od strony maglownicy.

    Tu jest wątek dotyczący stuków zawierający linki, chyba na początek wystarczy. Jeśli nie - pogrzeb w archiwum samodzielnie.


Log in to reply