Nierówna praca silnika??


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ponownie. Jeszcze mam pytanie , otoz po rozgrzaniu sie silnika zauwazylem strasznie nierowna prace silnika czy to normalne w tico?? Pozdr


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ponownie. Jeszcze mam pytanie , otoz po rozgrzaniu sie silnika zauwazylem strasznie
    nierowna prace silnika czy to normalne w tico?? Pozdr

    U mnie pracuje równomiernie. Gdy dokładnie się przysłucham to słyszę czasem jakąś nierównomierność ale jest to prawie niezauważalne.


  • Użytkownik archiwalny

    po rozgrzaniu sie silnika zauwazylem strasznie
    nierowna prace silnika czy to normalne w tico??

    Zdrowe Tico pracuje rowniutko.
    Umnie za nierowna prace odpowiedzialny jest aparat zaplonowy.
    U Ciebie mozna by zaczac od wymiany swiec jezeli tego jeszcze nie zrobiles.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ponownie. Jeszcze mam pytanie , otoz po rozgrzaniu sie silnika zauwazylem strasznie
    nierowna prace silnika czy to normalne w tico?? Pozdr

    Witam. Normalna jest równa praca silnika. Proponuję zacząć od zaworków EGR i PCV, potem świece, kable, zapłon i zawory. Wszelkie info znajdziesz w tym forum (opcja szukaj). Mi po wyczyszczeniu EGR i wymianie PCV jak w zegarku. Profilaktycznie jeszcze wymieniłem świece i kable WN oraz ustawiłem zapłon. Pozdrawiam.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ponownie. Jeszcze mam pytanie , otoz po rozgrzaniu sie silnika zauwazylem strasznie
    nierowna prace silnika czy to normalne w tico?? Pozdr

    Może masz za niskie obroty? Masz obrotomierz?
    Mi silniczek przy nagrzaniu pod tytułem 4mm od białej kreski chodzi na 1300-1400 obrotów, a przy staniu w korku (czyli wskazówka pionowo - moment załączania się wentylatora) spada do 1100 obrotów i gdybym miał niższe obroty choć trochę (np. 1000 to już by zaczął chodzić nierówno).
    Mojej znajomej Tico chodzi nierówno gdy w korku włączy się wentylator chłodnicy, gdy tylko wyłączy się spowrotem chodzi ok (zapenewne z powodu większego obciążenia silnika alternatorem i spadku obrotów)


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Normalna jest równa praca silnika. Proponuję zacząć od zaworków EGR i PCV, potem świece,
    kable, zapłon i zawory. Wszelkie info znajdziesz w tym forum (opcja szukaj). Mi po
    wyczyszczeniu EGR i wymianie PCV jak w zegarku. Profilaktycznie jeszcze wymieniłem świece i
    kable WN oraz ustawiłem zapłon. Pozdrawiam.

    Dziekuje wszystkim za pomoc. RafGan mam pytanie ile kosztyje tak regulacja zaworow. Swiece kable i kopulke juz wymienilem. Pozdrawiam wszystkich


Log in to reply