Fotki obniżonego Swifta
-
Rozglądam się, ale
nie wiem jak to wygląda realnie, żeby nie opuścić za nisko i nie zostawić za wysokoto szykuj się na 1600-1800 zł jak chcesz mieć to zrobione na tip top, albo chociaż 1000, co by Ci jakiś majętny fachur utwardził amory do nowych sprężyn.
Większość springów to przedział 30-40mm.Ja mam u siebie w 5D Jamex-y, właśnie od tego Pana Dars_tuning, kupowałem dłuuugi czas temu, co jeszcze nie mówiono o podróbkach, miał iść -30mm, poszedł na -40 ...
Jak to wygląda - fotkę tyłu masz na 113 stronie bodajże w fotkach naszych aut. -
posiadam apex i poszedł równo 35mm tak jak piszą:
-
Amory i sprężyny skrócone ;p -80mm
Laczki 14" 185/55
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ab6b66418074b0f7.html -
Amory i sprężyny
skrócone ;p -80mm
Laczki 14" 185/55
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ab6b66418074b0f7.htmlTe lusterka masz super, to z fiata bravo?
-
Tak Widoczność na nich jest genialna
-
Amory i sprężyny
skrócone ;p -80mm
Laczki 14" 185/55Wygląda ładnie
Nie wiem jak z bezpieczeństwem po takich przeróbkach
U mnie raczej musi wyżej, bo mam 195/50/15 -
-
wyżej, bo mam 195/50/15
Ja też mam 195/50R15 - tutaj masz fotkę na sprężynach Vogtland -40mm i amorkach KONI Sport ustawionych na połowę twardości - nic nie obciera nawet w 5 osób - jedynie ranty mam podgięte z tyłu.
-
Ja też mam
195/50R15 - tutaj masz fotkę na sprężynach Vogtland -40mm i amorkach KONI Sport
ustawionych na połowę twardości - nic nie obciera nawet w 5 osób - jedynie ranty mam
podgięte z tyłu.Też mam z tyłu tak zrobione ranty ;D
-
Też mam z tyłu tak zrobione ranty ;D
I słusznie a o fotkę prosiłeś to dostałeś z opisem - sam zadecyduj jaka opcja Ci pasuje