Swift mk.5 US/JAPAN
-
No i zrobione
hesu ktoś do Ciebie strzelał ??
Szczerze to na zdjęciach nie ma większej różnicy, a w realu mocniej widać tą pozycyjke ?
aha mogłeś też zrobić zdjęcie od wewnętrznej strony lampy jak osadziłeś tam żarówkę
-
Ja w mk3 mam kierunki w zderzaku więc miałem podobną
sytuacje z dokładaniem żarówki... Ale na wiosnę chyba kierunki pójdą koło lampy tak
jak w mk4 i nowszych... A zamiast kierunków pójdą światła hella do jazdy dziennej
(LED) zakryte jakoś dyskretnie czarną folią przyciemniającą bo całe auto idzie w
czarny mat... A w kierunki koło lampy trafi p21/5w i będzie miodzio...Ja w swoim w lato zrobiłem tak, że dałem pomarańczowe żarówki kierunków 21W w miejsce postojówek, a postojówki zamontowałem w reflektorach głównych bliżej atrapy chłodnicy - nawet tam miejsce było - jest tam taka blaszka, którą jak się przewierci od tyłu razem z plastikiem lampy tworzy taki specjalny klosz do postojówki
Tutaj fotka przodu - postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
A w miejsce kierunkowskazów w zderzak poszły na razie wąskie halogeny - może na wiosnę zagoszczą już światła dzienne
-
hesu ktoś do Ciebie
strzelał ??Wołomin, Panie
Szczerze to na
zdjęciach nie ma większej różnicy, a w realu mocniej widać tą pozycyjke ?
aha mogłeś też
zrobić zdjęcie od wewnętrznej strony lampy jak osadziłeś tam żarówkęNa żywo wygląda lepiej - cały ten fragment lampy świeci się rozproszonym światłem (aparat do bani i fotograf pewnie też :F)
A co do żarówki, to wykorzystałem na razie jakąś przedpotopową żarówkę 2W cokołową z zapasów socjalistycznych w garażu (prawdopodobnie z dawali takie w Polonezie do bocznego kierunku).
Co do montażu to na razie zrobiłem dziurkę w lampie ok. 10 mm tak jak łeb żarówki, wlutowałem się z przewodami w oryginalne przewody idące do żarówki dwuwłóknowej (czerwony plus do pozycji, czarny masa - idzie jeszcze zielono-zółty jako plus do światła stop), z drugiej strony przylutowałem do żarówki tej małej i zaizolowałem wszystko.Chciałem wykorzystać diodę led bezcokołową - odpowiednik W5W (jej plus to to, że się nie grzeje i nie nadtopi lampy), ale nie miałem do niej oprawki na tyle krótkiej, żeby się zmieściła przy montażu lampy do nadwozia
Na razie jest zimno, więc lampa powinna wytrzymać, a jak wiadomo nie od dziś - prowizorka sprawdza się najlepiej.Podsumowując obrysówka tylna świeci tak jakby stanowiła jeden klosz ze standardową tylną pozycją
-
-
-
-
Fajnego świstaka
masz Jest pewnie miejsce na kantach lampypopsuje efekt zresztą jak coś to już lepiej odbłyski wywalić i zmotać jakieś w zderzak czy coś dużo lepszy efekt
-
Ja w swoim w lato
zrobiłem tak, że dałem pomarańczowe żarówki kierunków 21W w miejsce postojówek, a
postojówki zamontowałem w reflektorach głównych bliżej atrapy chłodnicy - nawet tam
miejsce było - jest tam taka blaszka, którą jak się przewierci od tyłu razem z
plastikiem lampy tworzy taki specjalny klosz do postojówki
Tutaj fotka przodu- postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
A w miejsce
kierunkowskazów w zderzak poszły na razie wąskie halogeny - może na wiosnę zagoszczą
już światła dzienne
U mnie tak to w tej chwili wygląda...
Sor za jakość ale zdjęcie robione kotletem
Zderzak z GS i halogeny ori w sedanie to chyba rzadkość? Czy raczej jestem wyjątkowy?
A co Do lamp htb to tam też jest to miejsce...A wytrzymałość lamp? Nie martwił bym się o to... W USA w serii jest tam pewnie żarówka... Zresztą zobaczę w katalogu suzuki to wstawię jakieś screeny
- postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
-
Ja miałem w sedanie 1,6 zderzak przedni od GS'a mk2 i halogeny, ale podłoga była już tylko w teorii
-
Ja w moim podłogę mam miodzio... Były tylko w lipcu małe wstawki po stronie pasażera z tyłu... Przy wymianie progów... Odpukać Ale na wiosnę czeka mnie renowacja... Zastanawiam się czy warto? Zawieszenie calutkie (amory, sprężyny-40, wahacze przód, tył, końcówki drążków) do tego malowanie całości + zaprawki w komorze silnika parę łatek... Do tego jeszcze silnik... a tam napewno uszczelka pod główicą bo olej ucieka pewnie jeszcze jakieś pierdoły się znajdą... Ale czy warto?
-
Fajnego świstaka
masz Jest pewnie miejsce na kantach lampya dzięki dzięki
miejsce jest na bank na zagięciach lamp i jeszcze jedno czerwone pod światłami cofania,
tylko tak jak Piter aka Hellsin napisał, mi też się wydaje, że wsadzanie dodatkowych pozycji psuło by efekt końcowy
W zupełności starczają te 4 pozycje i 4 stopy co są oryginalnie
Wiadomo w sedanie to co innego tam są tylko dwie pozycje oryginalnie, tyle, że po tym co zrobił Adam nie widać za dobrze tych pozycji dodatkowych, może by trzeba jakieś inne żarówki tam wsadzić hmmm ? -
takie cos ma indii zrobione, boczne tylnie swieca jak postojowe
-
hesu ktoś do Ciebie
strzelał ??Paski ledowe i dziury po kulach to podstawa tuningu
-
takie cos ma indii
zrobione,presentation please
boczne tylnie swieca jak postojowe
tylne
-
presentation please
tylne
se poszukaj
-
Paski ledowe i
dziury po kulach to podstawa tuninguPasków ledowych nie mam i nie zamierzam mieć
-
se poszukaj
se gdzie ? nie widziałem włączonych jego lamp w ciemności
-
se gdzie ? nie
widziałem włączonych jego lamp w ciemnościzapytaj, moze pokaze