Crashtest
-
Właśnie nie wiem, czy to działa od przeciążenia, czy od b. silnego nacisku rąk na kierownicę, ale raczej przeciążenie, bo to drugie byłoby bez sensu
-
Właśnie nie wiem,
czy to działa od przeciążenia, czy od b. silnego nacisku rąk na kierownicę, ale
raczej przeciążenie, bo to drugie byłoby bez sensuNo właśnie, w tym drugim przypadku wystarczyłoby żeby mocniej pacnąć w kierę (np. gdy nerwek poleci ) i w zamian strzał z poduchy.
Ale swoją drogą zmartwiło mnie to opóźnienie z jakim odpala poducha. Jeszcze jedno co mnie zdziwiło, to że mimo wszystko nie odkształciły się słupki od szyby przedniej.
-
zmartwiło mnie to opóźnienie z jakim odpala poducha. Jeszcze jedno co mnie zdziwiło,
to że mimo wszystko nie odkształciły się słupki od szyby przedniej.a liczyles na to?lol:D, poduszki lepiej wywalic niz czekac a wystrzela.
-
a liczyles na
to?lol:D, poduszki lepiej wywalic niz czekac a wystrzela.Kiedyś widziałem test gdzie się zgięły. Tylko nie pamiętam z jaką prędkością był robiony.
-
To było chyba 80km/h w betonową ścianę Podłoga sie chyba nawet złamała
-
Mnie przeraża
moment otwarcia poduch... Najpierw walimy głową w kierownicę a potem w nagrodę
strzał z poduchy, żeby się szybciej odbić...juz myslalem ze nikt nie zauwazy
-
Przy takim dzialaniu poduch to lepiej je wywalic w cholere I to w obu egzemplarzach walnely za pozno, czyli podejrzewam, ze we wszystkich SS tak to dziala.
-
Ale generalnie jak popatrzymy na oba auta to nie ma tragedii jeśli chodzi o uszkodzenia pojazdów.
W żółtym się poduszki prawidłowo otwarły, natomiast w białym dużo za późno. -
Przy takim
dzialaniu poduch to lepiej je wywalic w cholere I to w obu egzemplarzach walnely
za pozno, czyli podejrzewam, ze we wszystkich SS tak to dziala.dlatego ja przy pierwszej okazji wywalam kierownicę ...
-
Ale generalnie jak
popatrzymy na oba auta to nie ma tragedii jeśli chodzi o uszkodzenia pojazdów.A jeszcze mniejsze by byly jakby drugi nie stal na stale przymocowany Zawsze troche energii sie wytraca na obrot i odbicie. Oba autka leciutkie to i energii nie ma jakos strasznie duzo, gorzej SS vs GV na ten przyklad.
W żółtym się
poduszki prawidłowo otwarły, natomiast w białym dużo za późno.W obu za pozno (nie mowiac ze ja tam widze wrzosowy kolor i blado zolty, a nie bialy :P), zobacz ze w tym po prawej glowa manekina juz wracala w strone zaglowka i dostala szota airbagiem, a w tym po lewej poducha wypalila jak pasazer juz mial glowe maksymalnie w strone deski wychylona. Poducha powinna strzelil zanim glowa pasazera/kierowcy wogole rozpocznie ruch w strone deski/kierownicy i jak glowa uderzy w poduszka powinna ona byc juz troche oprozniona z powietrza, popatrzcie na to KILK do crashtest Mazdy 3 (link films).
-
Mnie przeraża
moment otwarcia poduch... Najpierw walimy głową w kierownicę a potem w nagrodę
strzał z poduchy, żeby się szybciej odbić...Dlatego koledzy, którzy macie poduchy w swoich mk4/mk5 wymontujcie je bo one w takim papierowym aucie Wam nie pomogą - jak kolumna kierownicy cofnie się przy zderzeniu ze 20 cm w głąb kabiny to taka poducha masakruje
-
Dlatego koledzy,
którzy macie poduchy w swoich mk4/mk5 wymontujcie je bo one w takim papierowym aucie
Wam nie pomogą - jak kolumna kierownicy cofnie się przy zderzeniu ze 20 cm w głąb
kabiny to taka poducha masakrujeJak takie cuda dzieją się z poduchami w mk4/mk5 to wole nie myśleć co sie dzieje z moją poduchą w mk3, chyba wali już tylko po to żeby dobić człowieka
-
chyba to przemyśle i zafunduje Tacie jakąś fajną kierownicę do swifta a poduch się trzeba będzie pozbyć (byle nie w taki sposób jak na filmie )
-
Przecież wystarczy odłączyć poduszkę
-
W mk3 nie ma zadnej elektryki do poduszki
-
Jest na linkę czy jak?
-
Jest na linkę czy
jak?pneumatyczne panie, pneumatyczne
-
Mnie przeraża
moment otwarcia poduch... Najpierw walimy głową w kierownicę a potem w nagrodę
strzał z poduchy, żeby się szybciej odbić...albo dobić....
-
dlatego ja przy
pierwszej okazji wywalam kierownicę ...Bezpiecznik od airbaga wywal. Taniej wyjdzie