Propozycja poprawy osiągów Swifta
-
jestem w trakcie rozmowy z gazowcem :), ja co prawda nie znam się na gazie, ale co do odmy ja mam w butelce, wiele swiftów ma problemy z odmą gdyż olej z komory trafia do komory spalania i jest dupa z mocy i świece szybciej padają. w poniedziałek odpowiem na pytanie odnośnie gazu.
pozdrawiam -
rossi zrób porządek w skrzynce odbiorczej, bo PW nie dochodza:)
sory za OT. -
już
-
witam, mam zgodę na pokazanie głowicy którą przygotowałem dla kolegi ze zlosnikia
-
Ile czasu zajmuje takie "leczenie" głowicy ?
-
Ile kosztowałby chip + przesunięcie odcinki powiedzmy na 8600 + ECUMaster II (masz go może w jakiejś atrakcyjnej cenie ??) No chyba, że III lepszy ??
Bawiłeś się może w zmianę przepławki na MAP sensor + przepustnica od nissana do tego??
-
Jedno pytanie. Te ceny to z Vat czy netto?? Bo chce wiedziec czy bede sobie mogł odliczyc podatek od twoich usług na moje firmowe auto
-
nie mogę wystawiać faktur
-
Witam.
Mam 1,3 8V głowica już zdjęta i pojechała do obróbki więc co teraz proponujesz?
Może inny wałek rozrządu i tłoki? -
Witaj, czy zajmujesz sie naprawą luzów osiowych wałków?
Czeka mnie taka operacja(obniżenie podpór) ponieważ gubi mi ciśnienie oleju.
Ew. jaki jest koszt takiej usługi oraz czas oczekiwania? -
powiększanie kanałów, poprawienie komory spalania, spasowanie z uszczelkami, skorygowanie gniazd zaworowych, fazowanie wałków rozrządu, odelżenie zaworów na życzenie, planowanie , przerabianie wałków na sport.
Ile by wyniosła ta radość przy Swifcie 1.0 2002 rok i ile by to przybyło koniów
Pozdro
-
Ile by wyniosła ta
radość przy Swifcie 1.0 2002 rok i ile by to przybyło koniów
Pozdrodużo za dużo i byś ledwie dobił do seryjnego 1.3 8V ... imho nieopłacalny zabieg ...
-
dużo za dużo i byś
ledwie dobił do seryjnego 1.3 8V ... imho nieopłacalny zabieg ...no wiem że dużo, ale szukam szukam i szukam 1.3 ale z mkV bo mają trochę więcej mocy i nie mogę znaleźć, a jak mam kastę 2002 to nie chce silnika z 90 roku
-
no wiem że dużo,
ale szukam szukam i szukam 1.3 ale z mkV bo mają trochę więcej mocy i nie mogę
znaleźć, a jak mam kastę 2002 to nie chce silnika z 90 roku1.3 16V SOHC bo o nim mowa to tak samo nietrafiony pomysł, niby w serii już coś jest, ale kończy się to na 100-110KM ... Paruch może Ci coś niecoś przybliżyć
Najlepsza opcja to G13B niestety, najbardziej podatny silnik w swifcie który wychodził w serii już mocny
Nie zaśmiecajmy już tematu -
czy przy obrobce glowicy mozna usunac wystajaca czesc prowadnic zaworowych?
mozna tylko ssace? mozna tez wydechowe?
-
Witam. Jestem swiezym posiadaczem SUZUKI SWIFT rocznik 1992. Od razu uprzedze, ze niewiele sie znam na samochodach. Moje pytanie dotyczy mozliwosci silnika. WIem, ze moje auto ma juz swoje lata ale czy to mozliwe, ze 5 bieg w nim sluzy w zasadzie tylko do redukcji spalania paliwa? Juz tlumacze o co chodzi. W danych tech. auto ma predkosc max. jesli dobrze pamietam 145 km/h niestety teraz osiaga max 115 i to jeszcze z gorki po dobrym rozbujaniu go. Zauwazylem, ze w zasadzie na codzien, nawet jezdzac poza miastem moglbym uzywac tylko 4 biegow, ale wlaczam 5tke chociazby dla zmniejszenia obrotow. Niestety nie daje ona wsytarczajacej mocy aby pociagnac go mocniej i szybciej. Czy jest to wlasnie spowodowane staroscia silnika i samochodu ogolnie? Przyznam ze nie mam pewnosci co do ilosci przejechanych kilometrow ze wzgledu na 5cio cyfrowy licznik, moge jednak z duzym prawdopodobienstwem zaryzykowac stwierdzenie, ze przejechal on okolo 200 tys. km. Z gory dziekuje za odpowiedz i informacje.
Pozdrawiam -
Witam. Jestem
swiezym posiadaczem SUZUKI SWIFT rocznik 1992.
Pozdrawiamtez Cie witam
niestety nie ten dział i nie ten temat....
polecam zapoznac sie z zasadami kącika.
pozdrawiam -
Swift prędkość maksymalną osiąga na czwórce - spróbuj
-
Skoro to kącik z poradami to ja mam pytanie - na czym polega "pasowanie uszczelek" ?
chodzi tylko o uszczelkę pod głowica czy na kolektorach?
kwestia dosylikonowania ich w optymalnym miejscu czy jak?
dzięki za odp. -
Skoro to kącik z
poradami to ja mam pytanie - na czym polega "pasowanie uszczelek" ?
chodzi tylko o
uszczelkę pod głowica czy na kolektorach?
kwestia
dosylikonowania ich w optymalnym miejscu czy jak?
dzięki za odp.Głównie na kolektorach tak żeby nie wchodziła w kanał (zawęża i ogranicza przepływ) tylko była idealnie dopasowana do kolektora / głowicy. Zwłaszcza po powiększeniu kanałów... Polega na docięciu