Potrzebna fachowa pomoc
-
Niadawno nabyłem Swift'a 1,0 rok 2000. Nie jestem zapalonym mechanikiem, ale pojętym uczniem. Mój problem to silnik. Objawia się tym że w trzecim cylindrze na świecy osadza się czarna sadza. Podpytałem w serwisie i twierdzą, że dostaje za byt ubogą mieszankę( za mało powietrza). Wcześniej wymieniłem wszystkie przewody wys. napięcia, kopułkę i palec rozdzielacza oraz świece.
Przoszę o opinię i czy można to samemu wyregulować?
Dzięki. -
Niadawno nabyłem Swift'a 1,0 rok 2000. Nie jestem
zapalonym mechanikiem, ale pojętym uczniem. Mój
problem to silnik. Objawia się tym że w trzecim
cylindrze na świecy osadza się czarna sadza.
Podpytałem w serwisie i twierdzą, że dostaje za byt
ubogą mieszankę( za mało powietrza). Wcześniej
wymieniłem wszystkie przewody wys. napięcia,
kopułkę i palec rozdzielacza oraz świece.
Dzięki.a może świeca dokonała juz żywota???
wymień chociaż tą jedną i zobacz czy nową też okopci. -
Niadawno nabyłem Swift'a 1,0 rok 2000. Nie jestem zapalonym mechanikiem, ale pojętym uczniem. Mój problem to
silnik. Objawia się tym że w trzecim cylindrze na świecy osadza się czarna sadza. Podpytałem w serwisie i
twierdzą, że dostaje za byt ubogą mieszankę( za mało powietrza). Wcześniej wymieniłem wszystkie przewody wys.
napięcia, kopułkę i palec rozdzielacza oraz świece.
Dzięki.Witam kolegę z trójmiasta.
Przyczyn może być kilka ,trzebaby sprawdzić kopułkę przedewszystkim ,a następnie sprężanie w cylindrze ,może poszła uszczelka , przylgnia zaworowa jest uszkodzona ,pierścienie się skończyły... -
a może świeca dokonała juz żywota???
wymień chociaż tą jedną i zobacz czy nową też okopci.Przeciez napisal ze wymienil swiece...
-
Niadawno nabyłem Swift'a 1,0 rok 2000. Nie jestem zapalonym mechanikiem, ale pojętym uczniem.
Mój problem to silnik. Objawia się tym że w trzecim cylindrze na świecy osadza się czarna
sadza. Podpytałem w serwisie i twierdzą, że dostaje za byt ubogą mieszankę( za mało