FOTKI NASZYCH AUT
-
Wystarczy, że spełniają swoją rolę więc nie ma co narzekać bo to nie żadne druciarstwo
A lusterka polecam bo widoczność jest genialna.
Hihihi klima dobra rzecz -
Puszka filtra nie powinna być zamknięta? To obcięte nożem???
-
Dobrze mówisz, ktoś sobie obciął ale takimi pierdołami zajmę się pod koniec przy składaniu bo mam cały karton wszystkich potrzebnych pierdół.
-
Dobrze mówisz, ktoś
sobie obciąłWłoski tuning?
-
Taaa hehe ale na gratisy nie narzekam
-
By boxxing at 2012-04-19 -
-
Ślicznotka
-
Ślicznotka
Dzięki za dobre słowo
Gdyby co to więcej fotek w wątku o moim Swifcie
Jeszcze muszę z progami wrócić w kolor po zabezpieczaniuTo może głupie, ale stasznie jaram się tymi poukładanymi kropelkami wody na zadbanym (nawoskowanym, wymleczkowanym, czystym) lakierze...
-
moje alusie
-
Co to za tarpan ;p Wyglądał by lepiej chociaż te -40mm
-
Co to za tarpan ;p
Wyglądał by lepiej chociaż te -40mmA rozważam, rozważam
Dałoby radę przy -40 jeździć na zwykłych amorkach? Bo właśnie nie wiem jakby z tym było
Planując budżet patrzę na Apex'y i MTS'y. Warto by było? -
Jeszcze muszę z
progami wrócić w kolor po zabezpieczaniuProgi to ty lepiej plastikowe skołuj
-
Co to za tarpan ;p
Wyglądał by lepiej chociaż te -40mmDokładnie - na glebę go
-
Da radę jeździć -40 przy seryjnych amorach, po roku na obniżonym zawieszeniu amorki przód nie wykazały jakiegoś znacznego zużycia. O tyle już nie będę wspominał, ponieważ jakieś chore wskazania pojawiały się już na sprężynach od GTi, a tłumienie z tyłu na pewno jest.
Na apexach zejdziesz napewno -35, a na mts..., tego nie mam pojęcia, może jakieś jamexy ewentualnie, twarde ale przyjemnie się prowadzi. -
o jakie wskazanie Ci chodzi ? na diagnostyce tak ?
-
A jak by było np. z przejazdem z prędkościa 70-80 przez spore przefalowanie na jezdni?
U mnie sporo tego, na tych sprężynach jest ok, ale gdyby było niżej to czy będzie wystarczająco twardo, żeby koło nie przycierało? (mam 195/50/15) -
Co wyście się uparli na obniżanie tych samochodów? Co one wam zrobiły? Seryjny amor nie radzi sobie z krótszą sprężyną i basta. Ewentualnie Koni sport dopuszczają bodajże 4 cm krótszą i na takiej jeszcze działają. Auto na seryjnym amorze i krótkiej sprężynie nadaje się najwyżej na gładką jezdnię. Na każdej dziurze skacze jak pingpong, o prowadzeniu na dziurawym zakręcie w ogóle nie ma mowy.
-
Ja mam skrócone amorki dlatego kangura nie mam Dupa w trasie trochę boli ale mimo wszystko wygoda jest a prowadzenie o niebo lepsze (nie porównuje tu do zestawu koni na zerowym obniżeniu bo nie jeździłem)
A poza tym ładniej wyglądają
-
Co wyście się
uparli na obniżanie tych samochodów? Co one wam zrobiły?No nareszcie jeden, który mnie popiera!